    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Yellow box
    Date: Thu, 1 Aug 2019 12:31:15 +0200

    On 2019-07-30 18:30, mk4 wrote:

    > Rozumiem, ze za każdym razem dobrowolnie wpłacisz mandat do kasy i
    > łykniesz punty, tak?

    Jaki mandat? Mowa byla o wymalowaniu w Szczecinie zolta farba miejsca
    na srodku skrzyzowania, aby uswiadomic kierowcom ze to strefa, w ktorej
    maja postepowac tak aby nie blokowac ruchu. Tak samo bylo zreszta we
    Wroclawiu. Zadnych kamer i mandatow. Chociaz tu jestem zgodny ze
    w przypadkach gdy widac wyrazna bezmyslnosc tych ktorzy blokuja,
    wykorzystanie miejskiego monitoringu czesto istniejacego w rejonie
    skrzyzowania by nie zaszkodzilo.

    > No bo co to za opcja ze oszacuje i jak sie uda to Ok, a ja nie no to
    > wtopa. Taki ryzyk fizyk. Przecież to absurd. To właśnie spowoduje spadek
    > przepustowości do minimum. W końcu jadąc samochodem trzeba mieć blisko
    > 100% pewności co do wykonywanych manewrów i czynności a nie oceniać,
    > zakładać i polegać na tym, że ci się wydaje...

    Co do krytycznych manewrow, to oczywiscie masz racje. Kwestia tego
    do jakiego stopnia mozna majac zielone wjezdzac na skrzyzowanie aby nie
    stac przed nim, bezwzglednie czekajac az sie zwolni miejsce za nim, to
    jest jedynie odpowiedz na dziwne pytania jak to zrobic, zeby ruch byl
    mozliwie plynny. I nie pozostac na srodku, bedac blokujacym. Jak juz
    bylo wspomniane, rzeczywistosc pokazuje ze wiekszosc kierowcow
    w intensywnym ruchu miejskim sobie i tym radzi i ten efekt uzyskuje,
    co dowodzi faktu ze nie jest to szczegolna filozofia.

    --

    memento lorem ipsum