  • Data: 2015-03-05 14:13:55
    Temat: Re: Z 10w40 na 5w40 ....
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello LordBluzg(R),

    Thursday, March 5, 2015, 1:47:48 PM, you wrote:

    [...]

    > To że tańszy i gęstszy nie oznacza że gówniany.

    Jeśli są nagary do wypłukania, to znaczy, że gówniany. Dobry olej nie
    zostawia nagarów.

    > Nie mam pojecia skad sie bierze takie rozumienie u "domorosłych
    > mechaników".

    Piszesz o sobie?

    > Publikacji na ten temat jest sporo, jak i nawet "spiski
    > producentów oleju" i są osoby, które tylko wymieniają filtry przez
    > 600tys i wiecej, dolewajac olej (ubytki) a silnik sobie hula i ma to
    > gdzieś :) Polecam:
    > http://moto.onet.pl/porady-ekspertow/teoria-spisku-c
    zy-warto-wymieniac-olej-w-silniku-wasze-zdanie/jm8st

    Urban legends i skrajności.

    > To i tak zalezy od wielu warunków, kiedy żre. Lanos jakos nie miał
    > specjalnych "dokonań"

    Chyba sobie jaja robisz. Lanosy s a znane z małej awaryjności.

    > wiec się ciesz :) Wystarczy że raz przegrzejesz silnik
    > albo auto używane jest w piaszczystych terenach.

    Lanos nie jest terenówką. A co do zapiaszczenia, to A4 w budowie
    wystarczy? Przez piasek i kamyczki mam już trzecią szybę przednią do
    wymiany.

    --
    Best regards,
    RoMan