  • 61. Data: 2018-06-18 22:11:44
    Temat: Re: Z cyklu czyja wina
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-18 o 21:58, mk4 pisze:

    > Co za brednie. był gdzie był i tamten nie miał prawa ładować się na
    > ten pas.
    >
    > Co tu jeszcze rozważać? Nie rozważamy tego co by było gdyby tylko jaki
    > był stan faktyczny. A był taki jaki był.

    Wy wszyscy się g.... znacie. Winnym jest ten od Mazdy, bo zastosował
    pole siłowe tak mocne, że aż odrzuciło Forda. :)

  • 62. Data: 2018-06-19 00:27:14
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-18 o 14:26, j...@g...com pisze:

    > Ja być może tak jak i Ty staram się w zabudowanym nie przekraczać 50 km/h ponad
    limit, wiec częściej wyprzedzam niż jestem wyprzedzany, ale w sporze miedzy dwojgiem
    łamiących przepisy czyli: jeden jedzie przepisowo lewym pasem, a drugi dogania go
    jadąc z nadmierną wzgl. przepisów prędkością - będę bronić tego pierwszego. Ogólnie
    w komentarzach pod artykułami dot wypadków (głownie na autostradach) obwinia się
    czasem osoby jadące (wyprzedzające) lewym pasem z prędkościami 100-120 km/h, a
    przecież przyczyna wypadku to nadmierna prędkość wariata przyspawanego do lewego pasa
    przy 200 km/h.

    Oj nie, przyczyną jest zajechanie drogi. Duża prędkość może mieć tylko
    jakiś udział, że się nie dało uniknąć zderzenia.

    Fajnie jest szybko pojeździć, ale na pustej autostradzie, a zbliżanie
    się do sznura tirów i trochę szybszych osobowych z taką prędkością to
    idiotyzm.

    Chyba logiczne, że się nie zap...a jak pas jest zajęty, ale jak jest
    wolny to po to on jest by wyprzedzić.

  • 63. Data: 2018-06-19 07:23:58
    Od: j...@g...com

    W dniu wtorek, 19 czerwca 2018 00:27:23 UTC+2 użytkownik kk napisał:

    > Oj nie, przyczyną jest zajechanie drogi. Duża prędkość może mieć tylko
    > jakiś udział, że się nie dało uniknąć zderzenia.

    A cóż to za zajechanie drogi komuś, kto jest 500 m z tyłu. Bo to miałem na myśli.

    > Chyba logiczne, że się nie zap...a jak pas jest zajęty, ale jak jest
    > wolny to po to on jest by wyprzedzić.

    Ale chyba nie z różnicą prędkości ponad 100 km/h względem innych już jadących ok 100
    km/h. Moim zdaniem - jeździmy "żwawo", ale gdy doganiamy peleton wyprzedzających się
    samochodów - czy to na autostradzie, czy na wielopasmowej w mieście - trzeba
    odpowiednio wcześniej zwolnic i dostosować prędkość do innych. I nie winić jeżdżących
    z przepisowa prędkością, chociażby blokowali lewy pas. Spieszy ci się - to
    wyprzedzisz prawym. A nie takie dziadowskie zganianie wolniejszych na prawy pas, bo
    szkoda tarcz hamulcowych i paliwa na ponowne rozpędzanie.

  • 64. Data: 2018-06-19 07:38:36
    Od: p...@g...com

    --Kazdy manewr na drodze niesie pewne niebezpieczenstwo niepowodzenia.

    a wyprzedzanie prawym z predkoscia wieksza od dozwolonej tylko to biebezpieczenstwo
    poteguje

    --Gdyby nakazac jechac ksiazkowo to kazdy kierowca powinien zjechac na prawy pas
    natychmiast jak to jest mozliwe aby nastepnie na kolejnych swiatlach zmieniac pasy na
    srodkowe/lewe aby wykorzystac pojemnosc skrzyzowania.

    jedziesz prawym a jesli jedziesz szybciej niz poprzedzajace auto to wyprzedzasz

    --Zakladajac ze rozumiem jak wg. Ciebie powinno to wszystko wygladac to wszystkie
    samochody jadace "normalnie" powinny zjechac na prawo, nastepnie trzymac sie na
    prawym pasie aby zapierdalacz na srodkowym lub prawym mial wolne miejsce i nikt mu
    nie zawadzal.

    bledne zakladasz, mietek jechal srodkiem mimo ze prawy byl wolny, miejsce bylo tylko
    interpretacja PORD jakas taka dziwna:

    *Nagrywajacy jedzie po prostu srodkowym pasem bo moze.*

    --Absurdalne. Tak nie dziala ruch miejski. Ba! Tak nawet autostradowy nie zawsze
    dziala.

    to dziwne i podejrzane ze policja klepie tam seryjnie mandaty :-)

    http://www.rp.pl/Prawo-drogowe/301319962-Wysyp-manda
    tow-za-jazde-lewym-pasem-drogi.html

  • 65. Data: 2018-06-19 07:58:32
    Od: p...@g...com

    --Chyba ze dodasz troche gazu, to je wyprzedzasz, masz prawo. Gorzej jak one juz jada
    20 wiecej niz ustawa pozwala :-)

    kwestia predkosci Mazdy raczej nie podlega dyskusji :-) zeby wyprzedzic Mietka i
    dogonic Forda musial niezle depnac

    --Poza tym na filmie nie jechaly ciurkiem ...

    oczywiscie ze mogl zmienic pas, zreszta mozliwe ze juz wczesniej ciagnal lewym
    (popatrzcie ile miejsca jest za oplem) mi to wyglada na mistrza lewego pasa :-)

    *Nagrywajacy jedzie po prostu *lewym* pasem bo moze.*

  • 66. Data: 2018-06-19 10:05:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-19 o 07:38, p...@g...com pisze:
> [...]
    dziala.

    > to dziwne i podejrzane ze policja klepie tam seryjnie mandaty :-)

    Kapelusznik którego się uczepiłeś wmawiając mu winę czy współwinę
    nie jechał lewym pasem.
    Linkowany artykuł dotyczy dróg poza miastem a nie wielopasmowych
    w mieście. Ale ty i tak masz to w dupie bo twoja racja ma być "twojsza".
    Naprawdę się ośmieszasz.

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2018-06-19 10:10:42
    Od: p...@g...com

    -- Kapelusznik którego się uczepiłeś wmawiając mu winę czy współwinę
    nie jechał lewym pasem.

    jechal lewym na TZ i srodkowym na Gdanskiej

    --Linkowany artykuł dotyczy dróg poza miastem a nie wielopasmowych
    w mieście.

    doprawdy ?
    http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/szczecini
    anie-nagminnie-jezdza-lewym-pasem-efekt-sypia-sie-ma
    ndaty,12187299/

    Tylko w ubiegłym roku w naszym województwie było 255, a w Szczecinie 99 mandatów za
    uporczywą jazdę lewym pasem. W większości na ulicy Gdańskiej - mówi młodszy inspektor
    Grzegorz Sudakow, szef wojewódzkiej drogówki.

  • 68. Data: 2018-06-19 10:12:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-06-18 o 22:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    > Gorzej jak one juz jada 20 wiecej niz ustawa pozwala :-)
    >
    > Poza tym na filmie nie jechaly ciurkiem ...

    Odniosłem się do przedpiścy, a nie filmu. Faktycznie na filmie gostek
    (gostkowa) powinien zjechać. Ja sam podróżuję głównie prawym pasem -
    jest najszybszy :-)
    T.

  • 69. Data: 2018-06-19 10:13:57
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-06-18 o 21:00, p...@g...com pisze:
    > --d) nie spodziewał się, że
    >
    > zawodnik w Mazdzie przekroczy dopuszczalna prędkość, wyprzedzi Mietka prawym po
    czym dogoni go jadąc środkiem :-) no faktycznie jakoś mało kumaty gość przecież to
    oczywiste ze należało się tego spodziewać :-)

    Mnie to zawsze bawiło, że ludzie łamiący przepisy uważają, że wszyscy
    inni nie powinni tych przepisów łamać. A tu trafił kozak na kozaka... :-)
    T.

  • 70. Data: 2018-06-19 10:49:57
    Od: p...@g...com

    --Mnie to zawsze bawiło, że ludzie łamiący przepisy uważają, że wszyscy
    inni nie powinni tych przepisów łamać. A tu trafił kozak na kozaka... :-)
    T.

    z dziecmi na pokladzie sie nie kozaczy