  • 81. Data: 2018-06-19 15:15:13
    Temat: Re: Z cyklu czyja wina
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 19 czerwca 2018 00:38:37 UTC-5 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --Kazdy manewr na drodze niesie pewne niebezpieczenstwo niepowodzenia.
    >
    > a wyprzedzanie prawym z predkoscia wieksza od dozwolonej tylko to biebezpieczenstwo
    poteguje

    > --Gdyby nakazac jechac ksiazkowo to kazdy kierowca powinien zjechac na prawy pas
    natychmiast jak to jest mozliwe aby nastepnie na kolejnych swiatlach zmieniac pasy na
    srodkowe/lewe aby wykorzystac pojemnosc skrzyzowania.

    > jedziesz prawym a jesli jedziesz szybciej niz poprzedzajace auto to wyprzedzasz
    >
    > --Zakladajac ze rozumiem jak wg. Ciebie powinno to wszystko wygladac to wszystkie
    samochody jadace "normalnie" powinny zjechac na prawo, nastepnie trzymac sie na
    prawym pasie aby zapierdalacz na srodkowym lub prawym mial wolne miejsce i nikt mu
    nie zawadzal.

    > bledne zakladasz, mietek jechal srodkiem mimo ze prawy byl wolny, miejsce bylo
    tylko interpretacja PORD jakas taka dziwna:

    > *Nagrywajacy jedzie po prostu srodkowym pasem bo moze.*
    >
    > --Absurdalne. Tak nie dziala ruch miejski. Ba! Tak nawet autostradowy nie zawsze
    dziala.

    > to dziwne i podejrzane ze policja klepie tam seryjnie mandaty :-)
    >
    > http://www.rp.pl/Prawo-drogowe/301319962-Wysyp-manda
    tow-za-jazde-lewym-pasem-drogi.html

    Idealnie sie podlozyles.
    Opisalem dokladnie ta sytuacje w kontekscie tego jak bys chcial aby bylo.
    Ten z lewego wlasnie chcial z niego zjechac. Chcial zrobic to co sobie zyczysz.
    I przy tym manewrze wystapil problem.
    Dokladnie tak jak wskazalem.

    Gdyby kazdy jechal prosto swoim pasem - "po hamerykansku" to pewnie tego wypadku by
    nie bylo.

    Ale nie sadze ze zrozumiesz ten kawalek wywodu. Na pewno jednak nie napiszesz tu ze
    zrozumiales :)

  • 82. Data: 2018-06-19 19:06:06
    Od: p...@g...com

    --Gdyby kazdy jechal prosto swoim pasem - "po hamerykansku" to pewnie tego wypadku by
    nie bylo.

    Genialny wniosek. Pogratulować intelektu;-)

  • 83. Data: 2018-06-19 19:22:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-19 o 10:10, p...@g...com pisze:

    > -- Kapelusznik którego się uczepiłeś wmawiając mu winę czy współwinę
    > nie jechał lewym pasem.

    I tu masz rację "nie jechał lewym pasam", dlaczego więc uporczywie
    wmawiasz nam że jechał?

    > jechal lewym na TZ i srodkowym na Gdanskiej

    Jechał środkowym a podział administracyjny mnie nie interesuje.
    Policji zresztą też.

    > --Linkowany artykuł dotyczy dróg poza miastem a nie wielopasmowych
    > w mieście.
    >
    > doprawdy ?
    > http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/szczecini
    anie-nagminnie-jezdza-lewym-pasem-efekt-sypia-sie-ma
    ndaty,12187299/

    > Tylko w ubiegłym roku w naszym województwie było 255, a w Szczecinie 99 mandatów za
    uporczywą jazdę lewym pasem. W większości na ulicy Gdańskiej - mówi młodszy inspektor
    Grzegorz Sudakow, szef wojewódzkiej drogówki.

    A ile było za jazdę środkowym pasem?
    O ile jakiś był. :-)

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2018-06-19 22:34:10
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 19 czerwca 2018 12:06:08 UTC-5 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --Gdyby kazdy jechal prosto swoim pasem - "po hamerykansku" to pewnie tego wypadku
    by nie bylo.

    > Genialny wniosek. Pogratulować intelektu;-)

    Wiedzialem ze nie zrozumiesz. Spokojnego wieczoru!

  • 85. Data: 2018-06-20 14:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > --Ty nie przerabiałeś. To nie była autostrada za miastem tylko
    > wielopasmówka w mieście.
    >
    > i wlasnie tam policja leczy takie przypadki, zalecam ponowna lekturę
    > linku
    >
    > --Jak wiedział że ma stać na tym pasie na kolejnych światłach to i
    > miał prawo na nich jechać.
    >
    > ho ho ho ciekawy wyjątek dziwne ze w PORD go nie ma i ten dostawczak
    > co zjechał przed nim na prawy tez jakoś mógł tylko nagrywacz w
    > mietku ma immunitet

    W miescie wyznacznikiem potrzebnej ilosci dróg jest miejsce potrzebne na
    poszczególne samochody i jakby zaklinac rzeczywistosc to jedynym
    sensownym i dajacym najwieksza przepustowosc sposobem jest płynna jazda i
    wykorzystywanie przestrzeni.
    Nie ma szans, zeby na trzypasmowej drodze *w miescie* prawy pas pomiescił
    wszystkich a pozostałe 2 słuzyły tylko do wyprzedzania.
    Nie ma tez takiej potrzeby bo w miescie masz jechac w miare płynnie a nie
    bawic sie w butowanie od skrzyzowania do skrzyzowania.
    Ten drugi sposób przynosi same straty - zanieczyszczenie powietrza,
    zweilokrotnione zuzycie paliwa, nie trafianie w zielone fale swiateł,
    zwiekszanie ryzyka przez wielokrotne zmienianie pasów no i oczywiscie
    wymaganie od innych uczestnikow zeby przystosowali sie do trybu jazdy
    sciganta.
    Wszystko to pisze w oderwaniu od omawianego filmu a wiec bardzo ogólnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 86. Data: 2018-06-21 15:49:52
    Temat: Re: Z cyklu.
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Użytkownik "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości

    > jazda środkowym czy lewym pasem mimo że prawy jest wolny to jest taka
    > świecka tradycja.

    Prawy jest dla jadących wolno, bo skręcają/szukają miejsca do zaparkowania,
    lub lubiacych jeździć po klawiaturze.

  • 87. Data: 2018-06-21 16:10:53
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    > mandatów za uporczywą jazdę lewym pasem. W większości na ulicy Gdańskiej -
    > mówi młodszy inspektor Grzegorz Sudakow, szef wojewódzkiej drogówki.

    Policja znalazła sobie miejsce na wystawianie mandatów.
    Na Gdańskiej normalna jest jazda lewym pasem, bo za kilometr
    jest rozjazd.
    Tam sa trzy pasy ruchu w jedną stronę i dozwolone jest wyprzedzanie
    z prawej strony.

  • 88. Data: 2018-06-21 16:27:14
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > ul. Gdanska to jest szczecinska patologia tam kazdy kolek ktory skreca
    > za 3-5 km jedzie lewym lub srodkiem :-)

    Żadna patologia, tylko zajęte są wszystkie trzy pasy, a na prawym
    jadą wolniej bo skręcają w prawo, lub jadą wolniej bo klawiatura.
    Ci na srodkowym i lewym najczęściej zap...ją szybciej niż dozwolone.
    Tam dozwolone jest wyprzedzanie po prawej stronie, wiec ci na lewym,
    lub srodkowym to nie problem.

  • 89. Data: 2018-06-21 16:38:40
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    > Jeżdżący nieprawidłowo lewym czy środkowym pasem powodują
    > niebezpieczne sytuacje i dobrze że policja ich leczy.

    Niebezpieczne sytuacje może spowodować każdy, niezależnie od tego
    którym pasem jedzie. Szczególnie niebezpieczni są zap...acze
    i wykonjący dziwne, gwałtowne manewry.

  • 90. Data: 2018-06-21 18:06:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-06-2018 o 15:49, Malkoit pisze:
    > Użytkownik "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Prawy jest dla jadących wolno

    Nie wymyślaj własnych przepisów.