  • 71. Data: 2018-06-19 10:52:44
    Temat: Re: Z cyklu czyja wina
    Od: p...@g...com

    --Ja sam podróżuję głównie prawym pasem - jest najszybszy :-)

    taki mamy klimat

    https://www.youtube.com/watch?v=PpOwcrLCqAQ

  • 72. Data: 2018-06-19 11:04:03
    Od: p...@g...com

    https://fakty.tvn24.pl/fakty-po-poludniu,96/szczecin
    ska-policja-mowi-stop-milosnikom-lewego-pasa,769202.
    html

    mamy 2018 wiec juz czas na kolejna akcje edukacyjna

  • 73. Data: 2018-06-19 11:32:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 19 Jun 2018 01:49:57 -0700 (PDT), p...@g...com

    > z dziecmi na pokladzie sie nie kozaczy

    Właśnie widać na nagraniu jak wcale nie kozaczył prawie posyłając siebie i
    własne dzieci na śmierć. Jak dla mnie to kierowca do momentu strzału
    dzierżył w dłoni komóreczkę, o stanie technicznym samochodu nie wspomnę
    (zużyte amory), bo sprawny samochód tak nie reaguje na szarpnięcie
    kierownicą.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 74. Data: 2018-06-19 12:27:38
    Od: p...@g...com

    -- Jak dla mnie to kierowca do momentu strzału dzierżył w dłoni komóreczkę

    watpie
    a) nowe auto wiec ma pewnie BT
    b) chwile wczesniej wbijal sie na zwezce, patrz jaki odstep do kolejnego auta wiec
    ledwo zdazyl i juz byl zestrachany

    --o stanie technicznym samochodu nie wspomnę (zużyte amory), bo sprawny samochód tak
    nie reaguje na szarpnięcie kierownicą.

    zanurkowal ale sie nie przewrocil a na torowisku bylo juz juz za pozmo stamtad nawet
    4x4 by go nie wyciagnelo, taki klocek jak juz zejdzie z trajektorii to pozamiatane

  • 75. Data: 2018-06-19 12:49:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 19 Jun 2018 03:27:38 -0700 (PDT), p...@g...com

    > watpie a) nowe auto wiec ma pewnie BT

    Co nie znaczy, że go używa.

    > b) chwile wczesniej wbijal sie na zwezce, patrz jaki odstep do kolejnego
    > auta wiec ledwo zdazyl i juz byl zestrachany

    Zestrachany to jestem ja, gdy patrzę na twoje postrzeganie rzeczywistości.

    > zanurkowal ale sie nie przewrocil a na torowisku bylo juz juz za pozmo
    > stamtad nawet 4x4 by go nie wyciagnelo, taki klocek jak juz zejdzie z
    > trajektorii to pozamiatane

    Jeśli to nie kwestia samochodu, to tym gorzej dla kierowcy. Trzeba być
    niezłym palametą żeby sprawny samochód tak wyprowadzić w pole. Przyznaj
    się, to ty byłeś kierowcą który nagrywał i trolując koniecznie chcesz
    pogrążyć kierowcę który spowodował wypadek, względnie tego agresywnego
    zapierdalacza z Mazdy?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 76. Data: 2018-06-19 13:05:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Linkowany artykuł dotyczy dróg poza miastem a nie wielopasmowych
    w mieście.

    >doprawdy ?
    >http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/szczecin
    ianie-nagminnie-jezdza-lewym-pasem-efekt-sypia-sie-m
    andaty,12187299/

    >Tylko w ubiegłym roku w naszym województwie było 255, a w Szczecinie
    >99 mandatów za uporczywą jazdę lewym pasem. W większości na ulicy
    >Gdańskiej - mówi młodszy inspektor Grzegorz Sudakow, szef
    >wojewódzkiej drogówki.

    99 mandatow ... dwa na tydzien.

    To ile w tym Szczecinie osob i samochodow jest ?
    Widac policjantom to nie przeszkadza, ale postanowili sie pochwalic
    :-)

    J.

  • 77. Data: 2018-06-19 13:27:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-06-18 o 21:58, mk4 pisze:
    >Wy wszyscy się g.... znacie. Winnym jest ten od Mazdy, bo zastosował
    >pole siłowe tak mocne, że aż odrzuciło Forda. :)

    Nieprawda - to byl system unikania kolizji, i zadzialal prawidlowo -
    odrzucil zagrozenie.

    J.

  • 78. Data: 2018-06-19 13:28:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--d) nie spodziewał się, że
    >zawodnik w Mazdzie przekroczy dopuszczalna prędkość, wyprzedzi Mietka
    >prawym po czym dogoni go jadąc środkiem :-)
    > no faktycznie jakoś mało kumaty gość przecież to oczywiste ze
    > należało się tego spodziewać :-)

    To jest miasto - nalezalo sie spodziewac, ze ktos moze wskoczyc ? :-)

    J.

  • 79. Data: 2018-06-19 13:36:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jan.basalyk napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2018 11:58:59 UTC+2 użytkownik
    p...@g...com napisał:

> [...]
    >przepisowo lewym pasem, a drugi dogania go jadąc z nadmierną wzgl.
    >przepisów prędkością - będę bronić tego pierwszego.
    >Ogólnie w komentarzach pod artykułami dot wypadków (głownie na
    >autostradach) obwinia się czasem osoby jadące (wyprzedzające) lewym
    >pasem z prędkościami 100-120 km/h, a przecież przyczyna wypadku to
    >nadmierna prędkość wariata przyspawanego do lewego pasa przy 200
    >km/h.
    >Fajnie jest szybko pojeździć, ale na pustej autostradzie, a zbliżanie
    >się do sznura tirów i trochę szybszych osobowych z taką prędkością to

    A to zalezy.
    Popatrzyl taki osobowy czy tirman w lusterko jak pas zmienial ?
    Przy odleglosci 200m nie bede mial do niego pretensji ... choc moglby
    zauwazyc, ze szybko jade i przepuscic.
    Przy 50m to nie powinien zaczynac wyprzedzania.
    A 50m powinno starczyc do wyhamowania z 200 do 100km/h ..

    A jak sie tak wyprzedza bez upewnienia, to czasem i 140 bedzie za
    szybko.

    Co chyba zreszta na filmie widzimy - nie popatrzyl przed, jak
    popratrzyl albo uslyszal, to tak odbil, ze pojechal ...

    J.

  • 80. Data: 2018-06-19 14:25:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >b) chwile wczesniej wbijal sie na zwezce, patrz jaki odstep do
    >kolejnego auta wiec ledwo zdazyl i juz byl zestrachany

    Albo mu komoreczka wypadla i schylil sie podniesc :-)

    J.