eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ kabrioletów VW jest jeszcze EOS › Re: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin2!gobli
    n1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.e
    ternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
    Date: Wed, 17 Dec 2014 20:12:08 -0600
    Organization: prywatna
    Lines: 3
    Message-ID: <m6td3n$db0$1@dont-email.me>
    References: <m6sigc$v04$1@dont-email.me>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: multipart/alternative;
    boundary="----=_NextPart_000_014F_01D01A35.BC4AEC40"
    Injection-Date: Thu, 18 Dec 2014 02:11:06 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="b032b98c9ac1bc148a816b693f4d5d60";
    logging-data="13664";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/Ykp0XZ5PEM/45Dl0oqBPc"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <m6sigc$v04$1@dont-email.me>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:wvgTeNYX0UJG92Nxj81/rYJIDSI=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552462
    [ ukryj nagłówki ]

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message news:m6sigc$v04$1@dont-email.me...
    > Gadaliśmy o New Beetle - a co myślicie o tym wózku EOS?
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Eos
    > Lepsza alternatywa dla tańszego Garbusa (New Beetle) ?

    Z tej tabelki w Wiki wynika:

    Drivetrain
    Model Year(s) Engine Power, torque@rpm Transmission Emission standards
    1.4 TSI 2007- 1,390 cc (1.39 L; 85 cu in) I4 turbo 122 PS (90 kW; 120 hp)@5500,
    200 N.m (150 lb.ft)@1500-4000 6-speed manual Euro 5
    1.4 TSI 2008- 1,390 cc (1.39 L; 85 cu in) I4 turbo 160 PS (120 kW; 160
    hp)@5800, 240 N.m (180 lb.ft)@1500-4500 6-speed manual Euro 5
    1.6 FSI 2006-2007 1,598 cc (1.598 L; 97.5 cu in) I4 115 PS (85 kW; 113
    hp)@6000, 155 N.m (114 lb.ft)@4000 6-speed manual Euro 4
    2.0 FSI 2006-2008 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 150 PS (110 kW; 150
    hp)@6000, 200 N.m (150 lb.ft)@3500 6-speed manual Euro 4
    2.0 TSI 2006- 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 turbo 200 PS (150 kW; 200
    hp)@5500, 280 N.m (210 lb.ft)@1800-5000 6-speed manual, 6-speed DSG (optional) Euro 4

    2.0 TSI 2011- 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 turbo 210 PS (150 kW; 210
    hp)@5300-6200, 280 N.m (210 lb.ft)@1700-5200 6-speed manual, 6-speed DSG (optional)
    Euro 5
    3.2 V6 2006-2008 3,189 cc (3.189 L; 194.6 cu in) V6 250 PS (180 kW; 250
    hp)@6300, 320 N.m (240 lb.ft)@2500-3000 6-speed DSG Euro 4
    3.6 V6 2009-2011 3,597 cc (3.597 L; 219.5 cu in) V6 260 PS (190 kW; 260
    hp)@6000, 350 N.m (260 lb.ft)@2400-4000 6-speed DSG Euro 5
    2.0 TDI 2006-2008 1,968 cc (1.968 L; 120.1 cu in) I4 Pumpe Düse turbo diesel
    140 PS (100 kW; 140 hp)@4200, 320 N.m (240 lb.ft)@1750-2500 6-speed manual, 6-speed
    DSG (optional) Euro 4
    2.0 TDI 2009- 1,968 cc (1.968 L; 120.1 cu in) I4 common rail turbo diesel 140
    PS (100 kW; 140 hp)@4200, 320 N.m (240 lb.ft)@1750-2500 6-speed manual, 6-speed DSG
    (optional) Euro 5


    że chcąc mieć coś z 2.0L TSI muszę szukać roczników 2006 lub nowszych...

    Jaka jest opinia na temat tych dwusprzęgłowych skrzyń automatycznych DSG?
    Warto to brać czy ręczna skrzynia w tym aucie będzie lepszą opcją?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: