  • 1. Data: 2014-12-17 19:37:21
    Temat: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Gadaliśmy o New Beetle - a co myślicie o tym wózku EOS?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Eos
    Lepsza alternatywa dla tańszego Garbusa (New Beetle) ?

  • 2. Data: 2014-12-17 21:43:53
    Temat: Re: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał

    > Lepsza alternatywa dla tańszego Garbusa (New Beetle) ?

    Jak będzie lato i podniesiesz tą całą metalową pokrakę i staniesz na
    światłach albo w korku to ci z siedzenia pierwszy szybki w nogach żul zajuma
    torebkę razem z ajfonem czy innym makintoszem.

    pozdrawiam

    Pieszy

  • 3. Data: 2014-12-18 03:12:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message news:m6sigc$v04$1@dont-email.me...
    > Gadaliśmy o New Beetle - a co myślicie o tym wózku EOS?
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Eos
    > Lepsza alternatywa dla tańszego Garbusa (New Beetle) ?

    Z tej tabelki w Wiki wynika:

    Drivetrain
    Model Year(s) Engine Power, torque@rpm Transmission Emission standards
    1.4 TSI 2007- 1,390 cc (1.39 L; 85 cu in) I4 turbo 122 PS (90 kW; 120 hp)@5500,
    200 N.m (150 lb.ft)@1500-4000 6-speed manual Euro 5
    1.4 TSI 2008- 1,390 cc (1.39 L; 85 cu in) I4 turbo 160 PS (120 kW; 160
    hp)@5800, 240 N.m (180 lb.ft)@1500-4500 6-speed manual Euro 5
    1.6 FSI 2006-2007 1,598 cc (1.598 L; 97.5 cu in) I4 115 PS (85 kW; 113
    hp)@6000, 155 N.m (114 lb.ft)@4000 6-speed manual Euro 4
    2.0 FSI 2006-2008 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 150 PS (110 kW; 150
    hp)@6000, 200 N.m (150 lb.ft)@3500 6-speed manual Euro 4
    2.0 TSI 2006- 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 turbo 200 PS (150 kW; 200
    hp)@5500, 280 N.m (210 lb.ft)@1800-5000 6-speed manual, 6-speed DSG (optional) Euro 4

    2.0 TSI 2011- 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 turbo 210 PS (150 kW; 210
    hp)@5300-6200, 280 N.m (210 lb.ft)@1700-5200 6-speed manual, 6-speed DSG (optional)
    Euro 5
    3.2 V6 2006-2008 3,189 cc (3.189 L; 194.6 cu in) V6 250 PS (180 kW; 250
    hp)@6300, 320 N.m (240 lb.ft)@2500-3000 6-speed DSG Euro 4
    3.6 V6 2009-2011 3,597 cc (3.597 L; 219.5 cu in) V6 260 PS (190 kW; 260
    hp)@6000, 350 N.m (260 lb.ft)@2400-4000 6-speed DSG Euro 5
    2.0 TDI 2006-2008 1,968 cc (1.968 L; 120.1 cu in) I4 Pumpe Düse turbo diesel
    140 PS (100 kW; 140 hp)@4200, 320 N.m (240 lb.ft)@1750-2500 6-speed manual, 6-speed
    DSG (optional) Euro 4
    2.0 TDI 2009- 1,968 cc (1.968 L; 120.1 cu in) I4 common rail turbo diesel 140
    PS (100 kW; 140 hp)@4200, 320 N.m (240 lb.ft)@1750-2500 6-speed manual, 6-speed DSG
    (optional) Euro 5

    że chcąc mieć coś z 2.0L TSI muszę szukać roczników 2006 lub nowszych...

    Jaka jest opinia na temat tych dwusprzęgłowych skrzyń automatycznych DSG?
    Warto to brać czy ręczna skrzynia w tym aucie będzie lepszą opcją?

  • 4. Data: 2014-12-18 10:21:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-12-18 03:12, Pszemol wrote:

    > Z tej tabelki w Wiki wynika:

    brakuje mi w tym html jakiegos ladnego obrazka.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2014-12-18 12:06:31
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    On 2014-12-17, TW Dziobak <d...@h...pl> wrote:
    > Jak będzie lato i podniesiesz tą całą metalową pokrakę i staniesz na
    > światłach albo w korku to ci z siedzenia pierwszy szybki w nogach żul zajuma
    > torebkę razem z ajfonem czy innym makintoszem.

    Patrz no. A ja kabrioletami jeżdżę już z 6 lat i nigdy mi nic nie
    ukradł. Pewnie w innych kręgach się obracam.

    A co do eosa - nie podoba mi się, ale może to dlatego, że nigdy nie
    przepadałem za wyglądem vw.

    depesz

    --
    The best thing about modern society is how easy it is to avoid contact with it.
    http://depesz.com/

  • 6. Data: 2014-12-18 23:55:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "elmer radi radisson"

    > Z tej tabelki w Wiki wynika:

    brakuje mi w tym html jakiegos ladnego obrazka.
    ---
    HTML jest językiem znaczników a nie łobrazkuf

  • 7. Data: 2014-12-19 01:05:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...com> wrote in message

    > Patrz no. A ja kabrioletami jeżdżę już z 6 lat i nigdy mi nic nie
    > ukradł. Pewnie w innych kręgach się obracam.
    >
    > A co do eosa - nie podoba mi się, ale może to dlatego,
    > że nigdy nie przepadałem za wyglądem vw.

    No cóż - o gustach nie bardzo jest jak dyskutować - pytam raczej
    o kwestie komfortu jazdy, praktyczności tego dziwnego dachu,
    niezawodności dachu i całego auta jako takiego, dostępności części,
    łatwość napraw, problemy z rdzą: takie rzeczy mnie głównie interesują.

    Dzięki za głos, tak czy inaczej. I zgadzam się, że auto wygląda "dziwnie"!

  • 8. Data: 2014-12-19 01:06:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "elmer radi radisson" <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    wrote in message news:m6u6ao$c9i$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > brakuje mi w tym html jakiegos ladnego obrazka.

    A coś na temat masz do powiedzenia, Ty wielki obrońco netykiety?
    Bo jeśli nie, to chyba powinieneś zgodnie z zasadami pisać na priva...

  • 9. Data: 2014-12-19 05:24:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > łatwość napraw, problemy z rdzą: takie rzeczy mnie głównie interesują.
    >
    > Dzięki za głos, tak czy inaczej. I zgadzam się, że auto wygląda "dziwnie"!

    http://www.motortrend.com/roadtests/convertibles/110
    9_2012_volkswagen_eos_first_test/photo_13.html

    Co do faktów, VW zastąpi go większym modelem ze szmacianym dachem:
    http://www.automotive.com/news/volkswagen-to-discont
    inue-eos-replace-it-with-a-larger-soft-top-model-120
    165/
    http://www.automobilemag.com/features/news/report-vo
    lkswagen-axes-next-gen-eos-in-favor-of-larger-ragtop
    -188563/

  • 10. Data: 2014-12-23 17:17:33
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-12-19 01:06, Pszemol wrote:

    > A coś na temat masz do powiedzenia, Ty wielki obrońco netykiety?
    > Bo jeśli nie, to chyba powinieneś zgodnie z zasadami pisać na priva...

    zgodnie z jaka zasada i w jakim celu?
    Chyba nie od dzis jestes w Usenecie zeby wiedziec ze html jest niemile
    widziany.

    --

    memento lorem ipsum