  • Data: 2019-09-09 21:12:57
    Temat: Re: Za co dostala mandat?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-09-09 20:43, Zenek Kapelinder wrote:
    > Oczywiscie ze mandat za wykroczenia drogowe to przezytek. Zwlaszcza w
    spoleczenstwach o duzym rozwarstwieniu finansowym. Skuteczny i bezwzgledny system
    punktowy jest skuteczniejszy i spolecznie uczciwszy. Od dawna pisuje ze jak byscie
    mnie dzisiaj wybrali krolem to od jutra nie ma mandatow za wykroczenia drogowe.

    A kiełbasę jaką byś dał?

    >Dolozyl bym do tego ze za wszystkie inne niz dotyczace kierowcow
    ustawil bym wysokosc mandatow w zaleznosci od dochodow.

    Czemu nie od przychodów?