  • Data: 2017-08-31 12:10:01
    Temat: Re: Zagadka: w którym roku powstał pierwszy polski telefon...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    >Ja w ogóle nie wiem jak DECT działa, jakie ma warstwy i czy w ogóle.
    >Mam za to router, teraz nim sobie routeruje (FritzBox), który takie
    >automata obsługuje. Normalne słuchawki DECT też sie do niego logują
    >i można nimi dzwonić przez VoIP, PSTN albo ISDN.

    I tenze Fritz ma wlasnie takie ograniczenie - 6 czy 7 sluchawek
    zarejestrowanych, 3 aktywnie rozmawiajace.
    No chyba, ze masz jakis lepszy model.

    >Mam też biblioteki
    >w, za przeproszeniem, Javie, komercyjne, również robione przez
    >Niemców,
    >które takie sterowanie DECT podciągaja pod jeden standard, w którym
    >siedzi też knx, z-wave i x-bee.

    To jednak cyfrowa lacznosc, wiec da sie zrobic na tym wiele,
    korzystajac z elementow systemu.
    Oprocz sluchawek o ile pamietam to Fritz przewiduje jakies domofony,
    zamki itp.

    Ale moze one przez wifi podlaczane.

    J.