eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZakup dysku - omijać firmę TERG SA › Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
    u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <5...@t...com> <qornh4$kla$2@dont-email.me>
    <np3e3gslzpfv$.dlg@tyczka.com>
    <5db196f7$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@t...com>
    <5db20586$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5db366b2$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5db56eda$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5db5fde5$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5db9b56a$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5dbab0c9$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5dbeed3c$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 04 Nov 2019 17:59:59 GMT
    Lines: 61
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1572890399 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 77.65.80.250:50784
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1264965
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik RadoslawF u...@d...invalid ...

    >>>> Kurła takie to juz czasy ze ironie trzeba oznaczac emotikonem...
    >>>> Jak sobie nasi dziadkowie radzili?!?!?
    >>>
    >>> Jak dziadkowie pisali w usenecie to spytaj jak sobie radzili.
    >>>
    >> wyobraz sobie ze pisanie do siebie nie ogranicza sie tylko do usenetu!
    >
    > No zobacz, wymyślili emotikony przed czasami internetu.
    > Mam ci pogratulować genialnych dziadków czy wyśmiać nieudolne kłamstwo?
    >
    Mozesz mi uwierzyc na słowo ze uzycie ironii nie wymaga uzycia
    emotikonów!
    Jeżeli jednak na słowo uwierzyc nie chcesz - polecam poczytac troche
    ksiazek - szybko zorientujesz sie ze mam racje!

    >>>>>> Twierdze ze stanu dysku twardego nie da sie ocenic z zewnatrz.
    >>>>>> Rowniez to ze ruszył i działa nie daje gwarancji poprawnego
    >>>>>> działania w dłuzszym czasie. Dlatego powinno być wyjatkowo
    >>>>>> starannie zapakowane. A w tym przypadku nei było.
    >>>>>
    >>>>> Idąc tym torem proponuje dysków nie przesyłać przez wredne poczty
    >>>>> i firmy kurierskie tylko przez wynajętych kurierów z torbami
    >>>>> wyściełanymi zalecanymi przez producenta centymetrami gąbki.
    >>>>> Bo nic innego "nie daje gwarancji poprawnego działania w dłuzszym
    >>>>> czasie."
    >>>>>
    >>>> Zawsze sie znajdzie ktos kto zrobi kurwe z logiki i np w zwiazku z
    >>>> glosna ostatnio smiercia pieszego w Wawce zaproponuje powrot do Red
    >>>> Flag Act. Rozsadny zaproponuje staranne zapakowanie dysku...
    >>>
    >>> To dlaczego sprzedawca tak nie zapakował jak proponuje twój
    >>> "rozsądny"? Bo jest to kosztowne i zmniejsza zysk sprzedawcy.
    >>> Wysyłanie dysków które się uszkadzają w transporcie tez zmniejszy
    >>> zysk sprzedawcy a jednak to robi, dlaczego?
    >>> Może dlatego że niektórzy robią kurwę z logiki i wmawiają coś
    >>> co statystycznie jest pomijalne i nie ma wpływu na sprzedaż.
    >>>
    >> Rownie dobrze moze byc po prostu niestaranny albo pracownikowi sie nie
    >> chciało.
    >> Ale skoro tak pakuje dyski to boje sie ze z rownie duza atencja bedzie
    >> podchodził do problemów reklamacyjnych...
    >
    > Ale to znana nawet poza internetem firma.
    > I do reklamacji podchodzą z normalną "atencją".
    > Wiesz ty o jakiej firmie rozmawiamy?
    >
    Nie znam powodów takiego niestarannego działania w tym przypadku wiec
    pisze tylko o mozliwych dalszych problemach.
    Jezeli jednak przedstawiaja taka kalkulacje: lepiej oszczedzic na
    pakowaniu kosztem jakiejs ilosci reklamacji zamiast pakowac porzadnie
    zmniejszajac tym samym zysk to tym bardziej dobrze ze Roman ostrzega.
    Inni tez ostrzegali skoro firma ma 1% niezadowolonych klientów.
    To całkiem sporo przy takiej skali.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
    Jest tylko zupełnie inne..." William Shakespeare

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: