eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZakup dysku - omijać firmę TERG SA › Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <5...@t...com> <qornh4$kla$2@dont-email.me>
    <np3e3gslzpfv$.dlg@tyczka.com>
    <5db196f7$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@t...com>
    <5db20586$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5db366b2$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5db56eda$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5db5fde5$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5db9b56a$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5dbab0c9$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5dbeed3c$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: RadoslawF <u...@d...invalid>
    Date: Mon, 4 Nov 2019 23:43:55 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: Avast (VPS 191103-2, 2019-11-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 69
    Message-ID: <5dc0aa74$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 46.21.210.209
    X-Trace: 1572907636 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 548 46.21.210.209:61537
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1264969
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-11-04 o 18:59, Budzik pisze:

    >>>>> Kurła takie to juz czasy ze ironie trzeba oznaczac emotikonem...
    >>>>> Jak sobie nasi dziadkowie radzili?!?!?
    >>>>
    >>>> Jak dziadkowie pisali w usenecie to spytaj jak sobie radzili.
    >>>>
    >>> wyobraz sobie ze pisanie do siebie nie ogranicza sie tylko do usenetu!
    >>
    >> No zobacz, wymyślili emotikony przed czasami internetu.
    >> Mam ci pogratulować genialnych dziadków czy wyśmiać nieudolne kłamstwo?
    >>
    > Mozesz mi uwierzyc na słowo ze uzycie ironii nie wymaga uzycia
    > emotikonów!

    Nie wierzę. A fakt że ty nie używasz tego nie potwierdza.

    > Jeżeli jednak na słowo uwierzyc nie chcesz - polecam poczytac troche
    > ksiazek - szybko zorientujesz sie ze mam racje!

    Przeczytałem nawet więcej niż trochę. I nie masz racji.
    Ale kombinuj dalej, byle nie z dziadkami.

    >>>>>>> Twierdze ze stanu dysku twardego nie da sie ocenic z zewnatrz.
    >>>>>>> Rowniez to ze ruszył i działa nie daje gwarancji poprawnego
    >>>>>>> działania w dłuzszym czasie. Dlatego powinno być wyjatkowo
    >>>>>>> starannie zapakowane. A w tym przypadku nei było.
    >>>>>>
    >>>>>> Idąc tym torem proponuje dysków nie przesyłać przez wredne poczty
    >>>>>> i firmy kurierskie tylko przez wynajętych kurierów z torbami
    >>>>>> wyściełanymi zalecanymi przez producenta centymetrami gąbki.
    >>>>>> Bo nic innego "nie daje gwarancji poprawnego działania w dłuzszym
    >>>>>> czasie."
    >>>>>>
    >>>>> Zawsze sie znajdzie ktos kto zrobi kurwe z logiki i np w zwiazku z
    >>>>> glosna ostatnio smiercia pieszego w Wawce zaproponuje powrot do Red
    >>>>> Flag Act. Rozsadny zaproponuje staranne zapakowanie dysku...
    >>>>
    >>>> To dlaczego sprzedawca tak nie zapakował jak proponuje twój
    >>>> "rozsądny"? Bo jest to kosztowne i zmniejsza zysk sprzedawcy.
    >>>> Wysyłanie dysków które się uszkadzają w transporcie tez zmniejszy
    >>>> zysk sprzedawcy a jednak to robi, dlaczego?
    >>>> Może dlatego że niektórzy robią kurwę z logiki i wmawiają coś
    >>>> co statystycznie jest pomijalne i nie ma wpływu na sprzedaż.
    >>>>
    >>> Rownie dobrze moze byc po prostu niestaranny albo pracownikowi sie nie
    >>> chciało.
    >>> Ale skoro tak pakuje dyski to boje sie ze z rownie duza atencja bedzie
    >>> podchodził do problemów reklamacyjnych...
    >>
    >> Ale to znana nawet poza internetem firma.
    >> I do reklamacji podchodzą z normalną "atencją".
    >> Wiesz ty o jakiej firmie rozmawiamy?
    >>
    > Nie znam powodów takiego niestarannego działania w tym przypadku wiec
    > pisze tylko o mozliwych dalszych problemach.
    > Jezeli jednak przedstawiaja taka kalkulacje: lepiej oszczedzic na
    > pakowaniu kosztem jakiejs ilosci reklamacji zamiast pakowac porzadnie
    > zmniejszajac tym samym zysk to tym bardziej dobrze ze Roman ostrzega.
    > Inni tez ostrzegali skoro firma ma 1% niezadowolonych klientów.
    > To całkiem sporo przy takiej skali.

    Czyli doszliśmy do sedna, nie znam ale krytykuje.
    A jak mnie ktoś skrytykuje to mu dopierdolę że ironii bez emotikona
    nie zauważa, nawet jak by wyszła z krzaków i go kopnęła w dupę.
    Czyli jesteś budziku typowym "keybord warriorem".


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: