  • Data: 2018-02-02 04:09:25
    Temat: Re: Zamawianie rozmow
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:p502rs$mrm$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    ja-kabel-hitlera-zanim-zostanie-rozkradziony,id,t.ht
    ml

    > Grube żyły.
    > Stara "ołowianka" na 200 par była chyba cieńsza - tu być może kolega HF5BS
    > by wiedział.

    No, z pewnością, zwykły kabel 100-200-więcej-parowy, to tam nic nie
    skręcamy, nic nie ekranujemy, bo sama symetria toru załatwia sprawę, więc i
    nie pogrubia, osłona to bardziej po to, aby wilgoci nie lłapało, kable
    ołowiowe z izolacją papierową bardzo jej nie lubią (1)... Wygląd przecięcia
    wskazuje mi, że to oparto o czwórki trójskrętne, dodatkowo osłony pomiędzy
    warstwami mogą ekranować poszczególne sekcje, co może przyczynic się do
    polepszenia właściwości, choć także powiększa koszt. Czwórki trójskrętne, to
    właśnie, rozwiązanie dla torów dalekosiężnych.
    Bajdełej... tak sobie pomyślałem, że skoro SM/SG straszy, że za palenie
    syfem w piecach mandatować będzie, jakby to wykorzystać (tak, wiem, że
    trochę musztarda po obiedzie) do lokalizowania takich złomiarskich
    wypałek...? Ale oni by woleli zajebać babcię Krysię, bo chciała się ogrzać i
    spaliła w piecu 5 dawno już przeczytanych kolorowych babskich pisemek, gówno
    zresztą wartych, jak większość... Boję się, że jak pierdnę, to coś znajdą :P

    (1) Pamięta ktoś jeszcze, jak dmuchało się w kable sprężonym powietrzem i
    było to na bieżąco monitorowane? Jak gdzieś ciśnienie (nagle) spadło, to
    alarm się odzywał i ekipa była już zwarta i gotowa jechać na miejsce
    problemu i naprawiać uszkodzenie?

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...