eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetZamiennik dla karty GT 240 › Re: Zamiennik dla karty GT 240, smarowanie łożysk wiatraka, olej, towot
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
    am4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fx13.am4.POSTED!not-f
    or-mail
    From: "jedrek" <w...@...on>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <5c544137$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@4...com>
    <5c5555e2$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <q33rpu$8a0$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5c58316c$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Zamiennik dla karty GT 240, smarowanie łożysk wiatraka, olej, towot
    Lines: 14
    Organization: j
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.4657
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4913
    Message-ID: <l5vgE.87851$AZ5.17073@usenetxs.com>
    X-Complaints-To: http://abuse.usenetxs.com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 08 Mar 2019 14:36:01 UTC
    Date: Fri, 8 Mar 2019 15:36:01 +0100
    X-Received-Bytes: 1881
    X-Received-Body-CRC: 2113058991
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1261939
    [ ukryj nagłówki ]

    "zhbick" news:5c58316c$0$482$65785112@news.neostrada.pl
    > W dawnych czasach, gdy jako student często rzeźbiłem w g*wnie, zdarzało mi
    > się smarować wiatraczek od Riva TNT2. Smarowanie go olejem pomagało na
    > kilka dni, natomiast gęsty towot wyciszał go na długie miesiące.

    To ten silnik zapewne miałeś jakiejś szalonej mocy, albo ten towot był
    rzadki jak sraczka ;)
    Przesmarowanie wiatraczka chłodzącego CPU typowym towotem powodowało, że
    bardzo zwolniał, bo smar był za gęsty i ośka dostawała duże opory toczenia,
    to już złożony na sucho żwawiej pomykał :) Natomiast kropnięcie w umyte
    łożysko ślizgowe syntetyka samochodowego rozwijało skrzydła. Kwestia jeszcze
    rozważenia jak silnikowy syntetyk reaguje z łożyskami ślizgowymi z tworzywa
    sztucznego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.03.19 09:05 ń
  • 09.03.19 09:23 Stregor
  • 09.03.19 09:35 ń

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: