  • 21. Data: 2010-02-10 15:39:04
    Temat: Re: Zapis na karcie SD
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    news:lli5n5lpf2ipfmsa3fk04pihe6kkm6ugpt@4ax.com...

    > A mnie sie na prawdziwych dyskach zdarzalo zauwazyc .. chyba zdarzalo

    No to co za sztuka - na prawdziwym nie wyłączać.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 22. Data: 2010-02-10 16:50:10
    Od: AK <a...@g...pl>

    W dniu 2010-02-10 15:24, Roman Rumian pisze:
    > (...)
    >
    > Może niezbyt jasno sie wyraziłem, ale nie chodzi o kartę, ale o
    > aplikacje na mikrokontrolery 16-bitowe Microchip'a, które to robia. :-)
    To zalezy - jak bedzie podlaczona karta - poprzez interfejs SD czy SPI ?
    Jaka bedzie predkosc interfejsu, czy mozna uzyc DMA itd.

    Pozdr
    AK

  • 23. Data: 2010-02-10 17:26:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Paweł,

    > Ja przez SPI uzyskałem maksymalnie 120kB/s.

    Strasznie wolne to SPI miałeś...

    > Pamiętaj, że niektóre karty szybko zapisują dane ale co pewien czas
    > robią długą przerwę. Aby zapewnić ciągłość zapisu potrzebny jest więc
    > duży bufor.
    > Nie sugeruj się również prędkością zapisu początkowych sektorów. W wielu
    > kartach był on znacznie (np. 10x) szybszy niż pozostałych.

    Bez przesady.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2010-02-10 17:41:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Feb 2010 16:39:04 +0100, Araneus Diadematus wrote:

    >No to co za sztuka - na prawdziwym nie wyłączać.

    Sztuka taka ze zaczac trzeba od sprawdzenia jak sa ustawione.

    J.

  • 25. Data: 2010-02-10 19:30:16
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Sztuka taka ze zaczac trzeba od sprawdzenia jak sa ustawione.

    Nic nie zrobi sie samo. Nawet automat trzeba wpierw zaprogramować.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 26. Data: 2010-02-11 07:35:42
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2010-02-10 17:50, AK pisze:
    (...)
    > To zalezy - jak bedzie podlaczona karta - poprzez interfejs SD czy SPI ?
    > Jaka bedzie predkosc interfejsu, czy mozna uzyc DMA itd.

    SPI, maksymalna mozliwa (20 mbps ?), tak.
    :-)

    RR

  • 27. Data: 2010-02-11 08:37:51
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Roman Rumian" <r...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    > (...)

    Niekoniecznie. Wystarczy mieć w pamięci bitową mapę wolnych klastrów,
    zapisywać je po kolei a po zakończeniu wypełnić struktury FAT.