    From: badworm <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zasilanie
    Date: Wed, 29 Mar 2017 19:19:41 +0200

    Dnia Sun, 26 Mar 2017 22:10:53 +0200, Tata napisał(a):

    > 1. Mam tablet (Windows 7) z jednym wejściem mikro USB. Chcę do niego
    > podłączyć przenośną nagrywarkę DVD z jednym wejściem mini USB. Jak
    > podłączę do tabletu nagrywarkę kablem z przejściówką, to zasilanie z
    > tabletu jest zbyt słabe, żeby mogło napędzać nagrywarkę. Jaki zastosować
    > zasilacz zewnętrzny (12 V z gniazda zapalniczki samochodowej) + trójnik
    > mikro/mini USB, żeby można było nagrywać/odtwarzać płyty do/z nagrywarki
    > w posiadanym tablecie?

    Kup kabelek USB typy "Y" - ma dwie wtyczki typu A (takie jak do
    komputera) i jedną wtyczkę mini USB. Jedną wtyczkę typu A podłączysz
    przez kabelek OTG do tableta, do drugiej (tej oznaczonej Power only)
    podłączasz zasilacz i powinno wszystko działać tak jak trzeba. Mi takie
    rozwiązanie się sprawdziło gdy chciałem do tableta podłączyć zewnętrzny
    dysk twardy, który bez dodatkowego zasilania się nie podnosił.
    GG#2400455 ICQ#320399066