  • 21. Data: 2018-07-21 02:06:49
    Temat: Re: Zatankowałem , nie mam jak zapłacić.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Iguan_007" <i...@g...com> wrote in message
    news:2026581d-20ce-478c-9618-85daa2f2aa48@googlegrou
    ps.com...
    > Pszemol,
    >
    > Po to zeby autoryzowac platnosc. Rozumiesz, ze nie wszedzie jest tak jak u
    > Ciebie?

    Rozumiem, wciąż jednak nie wiem po co PIN, skoro mogłoby bez niego?
    Zwłaszcza dla małych kwot...

  • 22. Data: 2018-07-21 02:13:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message

    > No to masz problem.

    A co się porobiło u Was z ApplePay czy NFC payments?

  • 23. Data: 2018-07-21 02:14:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> wrote in message

    > Wystarczy mieć "bezawaryjne" 500+ w gotówce w portfelu.
    > Terminal na stacji też może nie działać i wtedy to i 10 kart nie pomoże :)

    a i złodziej się bardziej ucieszy niż z kart jak znajdzie bo pinu nie
    trzeba!

  • 24. Data: 2018-07-21 03:29:59
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Saturday, July 21, 2018 at 10:05:43 AM UTC+10, Pszemol wrote:

    > Zbliżeniówki też o PIN pytają? W sklepie? Nie gadaj...
    > Bo w bankomacie to rozumiem, ale w sklepie? na stacji benzynowej?

    Co w tym dziwnego? Ty nie masz limitu na wyplaty bez autoryzacji?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam:
    https://sites.google.com/site/iguan007/

  • 25. Data: 2018-07-21 03:31:15
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Saturday, July 21, 2018 at 10:06:48 AM UTC+10, Pszemol wrote:

    > Rozumiem, wciąż jednak nie wiem po co PIN, skoro mogłoby bez niego?
    > Zwłaszcza dla małych kwot...

    Dla malych nie potrzebujesz. Do wiekszych potrzebujesz.

    Pozdrawiam,
    Iguan

  • 26. Data: 2018-07-21 09:48:30
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-07-21 o 02:14, Pszemol pisze:
    > "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> wrote in message

    > a i złodziej się bardziej ucieszy niż z kart jak znajdzie bo pinu nie
    > trzeba!

    Wystarczy te parę zł trzymać w schowku w aucie na wypadek
    nieprzewidzianych sytuacji.

  • 27. Data: 2018-07-24 08:24:07
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-07-19 o 15:20, Bolko pisze:
    > Pojechałem dzisiaj na stacje zatankować
    > A że po drodze jest bankomat a ja lubie gotówkę to się zatrzymałem
    > Chcę wyciągnąć gotówke a tu KURWA zonk.
    > Zły PIN.

    Też zwykle na stacjach płace kartą, ale zawsze dbam o to, żeby mieć przy
    sobie odpowiednią gotówkę - właśnie na wypadek jakiegoś zonka.
    Może dmucham na zimne, bo taka sytuacja zdarza się pewnie raz na 10000,
    ale to prostsze niż jakieś kombinowanie, zwłaszcza daleko od domu.
    A 200-300zł "to nie pinionc" :)

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2018-07-24 10:55:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Jul 2018 19:06:49 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Rozumiem, wciąż jednak nie wiem po co PIN, skoro mogłoby bez niego?

    No to rozumiesz czy nie? Pin jest formą autiryzacji. Co do małych
    kwot bez pin owszem można by, ale żyjąc w otoczce kulturowej gdzie
    każdy postrzegany jest jako złodziej (przez władze szczególnie) to
    trudno oczekiwać, że będzie tak jak w krajach rozwiniętych.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2018-07-24 12:22:59
    Od: p...@g...com

    --Poleciałem do banku i pani pomogła "naprawić" problem.

    czyli zdjela blokade po 3-krotnym blednym wprowadzeniu PIN-u w bankomacie ?

  • 30. Data: 2018-07-24 19:33:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Iguan_007" <i...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Co w tym dziwnego? Ty nie masz limitu na wyplaty bez autoryzacji?

    Nie mam aż tak dużego baku w aucie aby się przekonać o limicie :-)