    From: bartek <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zatopiony w kamieniu mikroprocesor
    Date: Tue, 28 Apr 2015 11:56:25 +0200

    On 28.04.2015 11:51, tomekp wrote:
> [...]

    Niestety, jeszcze kandydata na taki śmieciowy artefakt nie znaleźliśmy.

    > To ja dodam jeszcze jedno od siebie. Ewolucja potrzebowala ok. 540 mln
    > lat zeby z prostych organizow powstalych w kambrze wyprodukowac pierwsze
    > ssaki. Natomiast na wytworzenie homo sapiens sapiens z prymitywnego
    > humanoida wystarczylo jej tylko ok. 200 000 lat. Cos tu jest chyba
    > pomylone ...

    "Ludzkość potrzebowała tysięcy lat, aby od momentu nauczenia się
    przetapiania piasku dojść do tranzystora. Natomiast potem
    tylko kilkudziesięciu, by budować komputery zdolne do symulowania
    bomby atomowej. Coś tu jest chyba pomylone"

    ;-)

    pzdr
    bartekltg