  • 61. Data: 2019-05-06 23:38:02
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-06 15:12, Shrek wrote:

    > Moim zdaniem mnożenie bytów ponad potrzebę. Jeśli komuś sam fakt że
    > pieszy stoi przy _przejściu_ nie wystarcza do odgadnięcia zamiaru
    > pieszego, to nawet jakby wprowadzić skomplikowany system komunikacji za
    > pomocą flag, to nie zrozumie.

    Bo Ty inny jesteś :-)

  • 62. Data: 2019-05-07 00:37:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-06 21:31, LordBluzg(R) wrote:
    > W dniu 2019-05-06 o 21:04, JaLa pisze:
    >>

    > P.S.
    > Na grupach dyskusyjnych też obowiązują pewne "przepisy" ale widać że we
    > krwi masz olewanie przepisów. Sygnaturek się nie cytuje (co usilnie cały
    > czas robisz) oraz nie stawia się spacji przed pytajnikiem. Dlaczego?
    > Istnieje coś takiego jak netykieta (swoiste PoRD) dla grup dyskusyjnych.

    O k..., błysnąłeś

  • 63. Data: 2019-05-07 00:57:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-07 o 00:37, kk pisze:

    > O k..., błysnąłeś

    Chuja, wkurwiać mnie zaczyna wycinanie własnej sygnaturki w połowie
    tekstu. Trudne słowo: DELIMITER robi mi to w automacie ale user Windows
    Mail nie umie. Wiele osób na NNTP zapomina, (w sumie wiedzą ale pokazują
    swoją kulturę) że piszą do kogoś a nie do siebie i wystawianie w
    odpowiedzi własnej dupy z pierdem traktują jak wyraz kulturowy, który
    należy powąchać i ocenić jasność/ciemność pierdu. Pewnie gdyby mogli to
    w załączniku będzie również gówno do posmakowania.

    Narzygać i wysłać, niech majo debile :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 64. Data: 2019-05-07 08:29:24
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Art. 13. 1. Pieszy znajdujący się na tym przejściu ma pierwszeństwo przed
    > pojazdem.
    >
    > I gdzie tutaj jest napisane że pojazd musi się zatrzymać?
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy>>>
    > SZCZĘŚLIWE ŚWINIE I KROWY BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA PIS.

    Nie musi pisać.
    Żeby udzielić pierwszeństwa pieszemu na przejściu
    to pojazd musi się zatrzymać.

  • 65. Data: 2019-05-07 09:20:54
    Temat: Re: Zatrzymywanie . Głupoty "Lorda".
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    > Sygnaturek się nie cytuje (co usilnie cały czas robisz)
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy>>>
    > SZCZĘŚLIWE ŚWINIE I KROWY BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA PIS.

    Po jakiego LordaBluzga wstawiasz te głupoty w sygnaturce ?
    Gdybyś tego nie wstawiał, to by tego nie było.

  • 66. Data: 2019-05-07 09:36:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-07 o 09:20, JaLa pisze:

    > Po jakiego LordaBluzga wstawiasz te głupoty w sygnaturce ?
    > Gdybyś tego nie wstawiał, to by tego nie było.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Sygnaturka_(podpis)

    https://sjp.pwn.pl/zasady/Stosowanie-lub-pomijanie-s
    pacji-miedzy-literami-a-znakami-interpunkcyjnymi;483
    6490.html

    Skoro w dupie masz zasady, to dyskusja o zasadach z tobą, jest bezcelowa :]

  • 67. Data: 2019-05-07 10:43:27
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

  • 68. Data: 2019-05-07 16:38:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-05-2019 o 08:29, JaLa pisze:

    > Żeby udzielić pierwszeństwa pieszemu na przejściu
    > to pojazd musi się zatrzymać.

    Bo kto tak powiedział?

  • 69. Data: 2019-05-07 17:05:34
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    > Bo ?

    Żeby udzielić pierwszeństwa pieszemu na przejściu
    to bardzo często pojazd się zatrzymuje.

  • 70. Data: 2019-05-08 03:02:28
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

> [...]
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy>>>
    > SZCZĘŚLIWE ŚWINIE I KROWY BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA PIS.

    Nie ma takiego przepisu.