  • Data: 2017-10-04 14:29:05
    Temat: Re: Zawór, albo lepiej elektrozawór na 200 st. C
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2017 o 13:33, Konrad Anikiel pisze:
    > Kilkanaście takich zaworów masz w silniku w samochodzie. Raczej otwieranych
    krzywką, ale poszukaj jakiegoś bardziej wypasionego rozbitka na złomie z elektrycznie
    sterowanymi zaworami i pozostanie tylko pytanie jak sterować siłownik.
    Dzięki.
    A te zawory, to jakieś maluchy? Na takie przepływy, jak pisałem istotna
    jest dla mnie mała objętość. Jedyny zawór samochodowy, jaki znam z
    autopsji to EGR, a ten jest do moich potrzeb o wiele za duży i niezbyt
    szczelny.
    Jacek