eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZbiornik wyrównawczy - fiat Punto II › Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
    Date: Sat, 17 Nov 2018 20:56:14 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 26
    Message-ID: <pspv9e$88p$3@dont-email.me>
    References: <psl4kt$q50$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <psm02m$ad9$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <psm7rp$m3s$1@dont-email.me> <5beea677$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <5beea984$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 17 Nov 2018 20:56:14 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="b2c3a4c8ea6eb7819a0d872017714744"; logging-data="8473";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+3DLoNt3m4fvP+/KWvjXtz"
    User-Agent: NewsTap/5.3.3 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:8OyJ/lnnPHDlcd/sOOFK8vmSEqo= sha1:vFdJAhykfH/toIitU8rfmL0hh/E=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644024
    [ ukryj nagłówki ]

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:
    > W dniu 2018-11-16 o 12:13, LordBluzg(R) pisze:
    >> W dniu 2018-11-16 o 11:58, Pszemol pisze:
    >>> <l...@g...com> wrote:
    >>>> W Golfie II cienka rureczka podłączona była do chłodnicy.
    >>>
    >>> A gruba gdzie?
    >>>
    >>> Czy możesz wyjaśnić jak działa rozwiązanie z dwoma połączeniami do
    >>> zbiorniczka?
    >>>
    >> Łomatko. Gruby jest PRZED termostatem a cienki leci z chłodnicy jak jest
    >> zbyt duże ciśnienie. Generalnie gruby uzupełnia a cienki wywala
    >> nadwyżki. Zależy to od konstrukcji silnika. Miałem kiedyś Opla i tak
    >> miał...ale jak się cienki zapchał to przewody (te grube na chłodnicy)
    >> pęczniały i już myślałem że uszczelka poleciała.
    >>
    > Generalnie cienki jest również formą odpowietrzania, bo wiadomo że
    > powietrze idzie do góry a cienki w silniku podłączony jest do
    > najwyższego miejsca. W ogóle w takim przypadku nie zauwazyłem
    > występowania korka cisnieniowego (przynajmniej u mnie w oryginale tak było).
    >

    Ten Fiacik Punto ma na korku wydrukowane 1.4bar, więc pewnie odpowietrzy
    zbiornik przy tym ciśnieniu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: