eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZbiornik wyrównawczy - fiat Punto II › Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
    Date: Tue, 20 Nov 2018 01:42:15 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 41
    Message-ID: <psvopn$p94$1@dont-email.me>
    References: <psl4kt$q50$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <psm02m$ad9$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <psm7rp$m3s$1@dont-email.me> <5beea677$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <pspv9d$88p$1@dont-email.me> <5bf0920a$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <pssopt$k6h$1@dont-email.me> <5bf34916$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 20 Nov 2018 01:42:15 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
    posting-host="d99c97227f4a5bfa4b87472616b5f096";
    logging-data="25892";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX180cRAbZqqSfIfXUQDF6wi9"
    User-Agent: NewsTap/5.3.3 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:17UVL3hHzm405JRWooSIzy75rR0= sha1:zEgcbJkRFSUhi/hfgI+O74iJS8c=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644217
    [ ukryj nagłówki ]

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:
    > W dniu 2018-11-18 o 23:23, Pszemol pisze:
    >
    >>>>>>> W Golfie II cienka rureczka podłączona była do chłodnicy.
    >>>>>>
    >>>>>> A gruba gdzie?
    >>>>>>
    >>>>>> Czy możesz wyjaśnić jak działa rozwiązanie z dwoma połączeniami do
    >>>>>> zbiorniczka?
    >>>>>>
    >>>>> Łomatko. Gruby jest PRZED termostatem a cienki leci z chłodnicy jak jest
    >>>>> zbyt duże ciśnienie. Generalnie gruby uzupełnia a cienki wywala
    >>>>> nadwyżki. Zależy to od konstrukcji silnika. Miałem kiedyś Opla i tak
    >>>>> miał...ale jak się cienki zapchał to przewody (te grube na chłodnicy)
    >>>>> pęczniały i już myślałem że uszczelka poleciała.
    >>>>
    >>>> A jak z cienkiego sika borygo do zbiorniczka od razu po odpaleniu silnika
    >>>> to objaw otwartego na stałe termostatu?
    >>>>
    >>>> Bo autko się podejrzanie długo nagrzewa...
    >>>>
    >>> Możliwe, musisz sprawdzić termostat. Nie powinno to być trudne.
    >>
    >> Ha ha ha.... że co?? A toś walnął.
    >
    > No co? ASO tak by zrobiło, kiedy klient się uskarża na powyższe.
    > https://www.youtube.com/watch?v=k-OjnrIgS_A
    >
    > Film trwa 3 minuty :] Aku odkręcasz, potem cyk-pyk wężyk, 2 sruby i
    > masz w ręce termostat. Płyn, jesli stary, nie musisz spuszczać. Sam
    > zleci. Dobrze na lekko ciepłym się robi bo ręce nie marzną :]
    >

    Film trwa 3 minuty bo nie jest z ciągłej kamery tylko mocno pocięty.
    Samo wyjęcie aku i koszyka będzie trwać więcej niż 3 minuty.
    Poza tym siostrzeniec ma inne Punto.
    Jego jest diesel 1.9 JTD.
    Taki jak w tej Alfie, termostat jest bez wyjmowalnej wkładki i ze
    zintegrowanym czujnikiem temperatury:
    https://youtu.be/4ChsIimVDvQ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: