  • 11. Data: 2009-05-08 16:13:50
    Temat: Re: Zdalny dostep do pc
    Od: z <z...@g...pl>

    Hendbu pisze:
    > Chcialbym sie zdalnie laczyc przez interent z moim "duzym" komputerem z
    > laptopa.
    > Tzn. duzy pc jest w miejscu X a laptopa mam ze soba prawie zawsze. Czy jest
    > na to jakis program?
    > Mozecie cos polecic?

    vnc

  • 12. Data: 2009-05-08 17:12:50
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    A jaki masz system operacyjny na obu komputerach? :-)

  • 13. Data: 2009-05-08 17:18:30
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    RDC jest najprostsze, szybkie i dobrze działa.

    START->uruchom -> mstsc

    na komputerze którym chcesz administrować musisz uaktywnić zdalny pulpit:
    PKM (prawy klawisz myszy) na Mój komputer, Zdalny, zaznaczyć checkbox
    "Zezwalaj..." wybrać użytkowników.
    Komputer do którego się łączysz powinnien być "widoczny" z Internetu, a więc
    nie może być za NATem albo routerem, chyba, że udostępnisz port 3389 na
    routerze dla komputera lokalnego.

    Dobry też jest UltraVNC.

  • 14. Data: 2009-05-08 18:03:26
    Od: Colin <m...@g...com>

    Hendbu wrote:
> [...]
    > laptopa.
    > Tzn. duzy pc jest w miejscu X a laptopa mam ze soba prawie zawsze. Czy jest

    UltraVNC.

  • 15. Data: 2009-05-08 18:26:49
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Hendbu wrote:

    > ale czy dlugosc kabla nie wplywa na pogorszenie parametru transferu?
    > Kabel USB moze miec np. 30 m?
    > a moze sa ograniczenia jak przy kablu sieciowym do 100m?

    Swiatłowodem to sporo kilometrów ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 16. Data: 2009-05-08 18:28:02
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Hendbu wrote:
> [...]
    > laptopa.
    > Tzn. duzy pc jest w miejscu X a laptopa mam ze soba prawie zawsze. Czy jest

    Ja używam ssh.

    p.s. NTG

  • 17. Data: 2009-05-08 19:04:29
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 8 May 2009 17:19:24 +0200, "Hendbu" <B...@w...pl> wrote:

> [...]
    >laptopa.
    >Tzn. duzy pc jest w miejscu X a laptopa mam ze soba prawie zawsze. Czy jest

    logmein w wersji free. jak ci bedzie potrzeba wiecej opcji, to
    dokupisz sobie ktoras z licznych oferowanych wersji. <rs>

  • 18. Data: 2009-05-08 21:12:51
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On May 8, 4:19 pm, "Hendbu" <B...@w...pl> wrote:
> [...]
    > laptopa.
    > Tzn. duzy pc jest w miejscu X a laptopa mam ze soba prawie zawsze. Czy jest

    Secure Shell (ssh)

  • 19. Data: 2009-05-09 12:39:56
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Hendbu pisze:
> [...]
    > laptopa.
    > Tzn. duzy pc jest w miejscu X a laptopa mam ze soba prawie zawsze. Czy jest

    Jak na komputerze do którego chcesz się połączyć masz Windowsa XP
    Professional, to najlepiej przez zdalny pulpit (z dowolnego windowsa lub
    linuxa). Jak nie masz to użyj: VNC Server.

    --
    krzysiek