    Subject: Re: Zdarzenie niejednoznaczne
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Tue, 21 May 2019 23:09:17 +0200

    W dniu 2019-05-21 o 22:11, s...@g...com pisze:
    [...]

    > Twoje rozumienie jest dosyc mocno odstajace od tego co rozumieja inni.
    > Nawet "na zachodzie" takie zachowanie pieszego jest uznawane za glupie.

    No spoko. Wytłumacz zatem zachowanie kierowców przy znaku A-7. Dlaczego
    tam uważają a przy D-6 nie?

    > Fandzolisz wasc.
    > Kierowca widzi plecy i chodnik ciagnacy sie wprost.
    > Zakladanie ze pieszy skreci na pasy i wlezie na nie bez patrzenia to paranoja.

    Nono art 4 znów olany przez kierowcę :>

    > No niektorzy tak maja ale zazwyczaj sie ich leczy.

    Zgadzam się, dodatkow na kursie PJ powinien być maglowany ten temat do
    znudzenia, łącznie z testami "wtargnięcia" i tłumaczenie debilom że to
    oni się ubrali w blachę i będą zabijać. Ja bym obligatoryjnie postawił
    pod D-6 znak A-7. ciekawe co by się zadziało?
    Nie kumasz. 80% procent kierowców widząc znak D-6 (niebieski/kwadratowy)
    traktują go jak znak informacyjny. Przejście i chuj, sądząc że znak ten
    stoi tylko dlatego, że pasy mogą być niewidoczne pod śniegiem/błotem. Te
    80% kierowców nie ma bladego pojęcia co się "kryje" pod definicją tego
    znaku ani jakie obowiązki nakłada na kierowcę ustawodawca. Zwykła zlewka
    i ignorancja.

    > Pieszy nie ma prawa tak wlazic na jezdnie czy przejscie.
    >
    > Walkowales to juz z masa ludzi tu, nie ma sensu walkowac tego ponownie.

    ludzi rozumie ze samochody nie zatrzymuja sie w miejscu.

    > Tu na filmie predkosc oceniam na okolice 35km/h.

    Jak widać, bezpieczna nie jest, do czego OBOWIĄZEK ma (kurwamać)
    OBOWIĄZEK (powtarzam) ma kierowca. Jeszcze raz, jego zasranym
    obowiązkiem jest zwolnić do prędkości bezpiecznej przed przejściem. Tam
    (w definicji) nie ma NIC napisane czy piesi są czy ich nie ma, na
    przejściu czy na chodniku. Inteligentnym wyborem (niedostępnym dla
    wielu) można NIE zwalniać ale nadal mieć prędkość bezpieczną a
    konsekwencje tej prędkości spadają na kierującego a nie na pieszego!

    > Tak czy siak zatrzymac sie w takich warunkach tak aby lajzy nie potracic sie po
    prostu nie da.

    Da się, policzymy kto ile przepisów łamie. Tutaj masz dopasowanie się do
    warunków na drodze. (1)

    > To nawet dziecko nie bylo.

    Aha, czyli jak dziecko to OK a jak stara babcia albo smartfoniarz to
    można przyjebać.

    > Stary kon. Oczekiwanie ze kierowcy beda zakladac ze kazdy tak bedzie lazic jest
    niepowazne.

    Art 4 (2)

    > Daj se spokoj, trolujesz i tyle.
    > Jestem pieszym czesciej niz kierowca, jakos nikt mnie jeszcze nie potracil. Ani
    nawet nie bylo blisko.

    Ja też. Nigdy też nikogo nie potrąciłem jako kierowca.

    > Bo wiem co trzeba robic na drodze i w jej okolicy.

    Z tego co piszesz to nie wynika.

    > A na tym filmiku widac ze pieszy jedyne co wiedzial to ze trzeba isc na przejscie.
    O reszcie zapomnial. Szczegolnie o Art. 13. 1.
    > O wlasciwie jedynym obowiazku jaki sie od niego wymaga.

    Od kierowcy dla zrównoważenia też. Potem leci:
    - D-6 (całkowicie olany)...zwolnić, zachować się
    - Art 4 (całkowicie olany)
    - Art 3 (olany)
    - Art 19.1
    - Art 30
    Wszystkie powyżej olane przez kierowcę i doszukiwanie się winy u pieszego :>

    > Daj se spokoj z trolowaniem.

    No to nie trolluj :> edukuj siebie i debili.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>