    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zegarki w AGD
    Date: Sun, 11 Mar 2018 18:21:04 +0100

    W dniu 2018-03-11 o 17:59, michal pisze:
    > Sieć w założeniu jest stabilna, uzyskanie podobnej dokładności na
    > byle kwarcu jest problemem. m.

    Rozumiem. To częściowo przekonuje. Częściowo, bo skoro byle zanik
    napięcia resetuje zegar, to kwarc nie zdążyłby się rozjechać. Zapewne
    konstruktorzy myślą sobie, że skoro zanika napięcie, nie ma czym
    synchronizować więc nie ma po co podtrzymania dawać. Jako użytkownik
    takowego podejścia - poddałem się. Ustawiam zegar w piekarniku bo
    inaczej nie da się go włączyć. W pozostałych urządzeniach zegary
    wskazują "nie jestem ustawiony". Nie chce mi się całego domu oblatywać
    po każdym zaniku. Jakoś nie jest do końca przemyślana ta technologia...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek