  • Data: 2018-03-14 11:41:29
    Temat: Re: Zegarki w AGD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Gałka napisał:

> [...]
    10&disableRedirects=true

    > Nie znam podstaw, ale czyżby żarówki i wentylatory musiały przestrzegać
    > jakichś zasad wiary?

    Też mi to się wydaje dziwne. Windy szabasowe zatrzymują się na każdym
    piętrze, żeby nie trzaba było trudzić się wciskaniem przycisków.
    To brzmi logicznie. Winda co i rusz włącza i wyłącza swoje motorki,
    czym nik się nie przejmuje. Więc co szkodzi wentylator fryżydera?
    Windy szabasowe znam, o lodówkach pierwsze słyszę.

    --
    Jarek