  • Data: 2018-03-14 12:21:24
    Temat: Re: Zegarki w AGD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Tue, 13 Mar 2018 20:25:13 +0100, Marek S <p...@s...com> wrote:

    >Okazuje się, że globalnej skali rynku to nie działa, ba powyższe (w
    >tej dużej skali) jest strzeleniem sobie w stopę, bo klient taki
    >bardziej ogarnięty i umiejący już czytać doduka do "Zapłać ...
    >więcej" i... już przestanie dalej czytać, bo zainteresuje się 10 zł
    >tańszym produktem.
    >Klient chcący drožej a dobrze to mit wymyślony przez sprzedawców :),
    >w skali rynku nieznaczacy nic margines.

    Niekoniecznie - ciagle sie sprzedaja np Mercedesy, komputery i
    telefony Apple itp.

    Moze po prostu trzeba klientowi powiedziec co dostanie w zamian.

    Albo ... klient musi dojrzec, ze nie kupuje sie chinskich wynalazkow
    nawet jak sa dwa razy tansze, a nie tylko 10%.

    A potem widzi na swoim markowym wyrobie "made in China" :-)

    J.