  • 21. Data: 2009-08-05 07:07:35
    Temat: Re: Zero znika z numerów telefonów
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Wrocław- północ już też przyjmuje nowy schemat.

  • 22. Data: 2009-08-05 07:19:22
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > W Łodzi już dzwonimy bez zera (tel. podłączone do centrali EWSD ul.
    > Okoniowa).
    > Dzisiaj sprawdzone.

    O ! U mnie też. 5ESS RISLU Kołczewo podpiete pod HOST Świnoujście.
    Ale prezentacja idzie z zerem :-)
    vari

  • 23. Data: 2009-08-05 07:26:04
    Od: "k...@o...pl" <k...@o...pl>

    On 5 Sie, 09:19, "vari" <v...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    Dzisiaj sprawdzone.
    Na Śląsku zero jeszcze musi być... bez zera jest komunikat: "nie ma
    takiego numeru"

  • 24. Data: 2009-08-25 20:35:28
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 5 Sie, 09:07, wiwany <w...@g...pl> wrote:
    > Wrocław- północ już też przyjmuje nowy schemat.

    Aktualizacja i ciekawostka- są różnice w osiągalności abonentów w obu
    schematach wybierania. Np. z wspomnianej wyżej centrali w nowym
    schemacie nie osiągam abonentów (NMTN juz po cyfrze P) TKTelekom w SN
    Gorzów Wlkp. ( SPQ=712).
    W starym schemacie wszystko OK.
    Dlaczego ?

  • 25. Data: 2009-08-25 21:38:20
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    wiwany wrote:

> [...]
    > schematach wybierania. Np. z wspomnianej wyżej centrali w nowym
    > schemacie nie osiągam abonentów (NMTN juz po cyfrze P) TKTelekom w SN

    Pewnie tabela routingu jest w stanie tworzenia

    M.

  • 26. Data: 2009-09-22 21:31:05
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 25 Sie, 23:38, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Pewnie tabela routingu jest w stanie tworzenia
    >
    > M.

    No to już stworzona. W obu schematach wzmiankowany zakres numeracji
    już od paru dni osiągalny.

  • 27. Data: 2009-09-23 11:44:13
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czyli niejaki Leszek M. nie wykręci już nigdy numeru 726 946276 ?
    JaC