    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Zestaw typowo biurowy
    <katctk$2g2d$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <s...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <50db81c4$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <50dba927$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <50dc5184$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <50dcab7c$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 27 Dec 2012 20:31:27 GMT

    On 2012-12-27, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:

    > Masz problemy z ogarnieciem gdzie piszesz?

    Tę odpowiedź proponujesz jako merytoryczną czy kulturalną? :)

    > Jasne. Kolejny przyklad brylowania skrzyzowanego z trollingiem. Wlasnie aL
    > wykazal, ze bredzisz.

    Ale co wykazał?
    Słowo przeciw słowu. To że bardziej lubisz aL'a nie oznacza, że to on
    mówi prawdę. To nie tak działa.

    Czy jesteś finansistą lub posiadasz na tyle głęboką wiedzę amatorską,
    że możesz zweryfikować prawdziwość naszych tez? Bo jeśli tak, to zrób
    to i wyjaśnij sytuację. A jak nie, to po prostu nie wyskakuj :).

    BTW:
    Naprawdę wzruszyła mnie ta historia o omnibusie, który się na wszystkim
    zna. Jesteśmy na usenecie. Ogromna większość piszących tu osób, to
    komputerowcy i informatycy. I to oni się wypowiadają na temat książek,
    kwiatków, samochodów i finansów. Patrząc na Twoje wypowiedzi strzelam,
    że jesteś komputerowcem z zawodu, wykształcenia i zainteresowania.
    Jeśli Ci z tym dobrze, to brawo.

    Nieszczęście tej sytuacji polega na tym, że ja jestem finansistą
    z zawodu, programistą z zamiłowania i "ściślakiem" z wykształcenia,
    a w wolnych chwilach zapalonym rowerzystą i fotografem. I na te tematy
    się wypowiadam, a Ty mógłbyś (gdybyś umiał) po prostu testować moją
    wiedzę.
    A jeśli w głowie Ci się nie mieści, że ktoś może mieć szerokie
    zainteresowania i znać się na wielu rzeczach w stopniu wystarczającym
    do stosunkowo płytkich dyskusji na usenecie, to mogę Ci tylko
    poradzić dobrą książkę i więcej luzu. I tyle ode mnie, bo właśnie
    idę się uczyć nowych rzeczy (kolejnych! niebywałe!).

    pozdrawiam,
    PK