  • 1. Data: 2012-12-18 23:12:43
    Temat: Zestaw typowo biurowy
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    Polećcie jakiś zestawy (płyta główna, dysk twardy, nagrywarka DVD, procesor,
    karta graficzna, zasilacz) do zastosowania typowo biurowych wklepywanie
    danych, programy księgowo-rozliczeniowe (WF-GANG, Płatnik) w kwocie do 1000
    zł. Zależy mi na sprawdzonych komponentach.

  • 2. Data: 2012-12-18 23:35:47
    Temat: Re: Zestaw typowo biurowy
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-18, Kamikazee <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > danych, programy księgowo-rozliczeniowe (WF-GANG, Płatnik) w kwocie do 1000
    > zł. Zależy mi na sprawdzonych komponentach.

    1) Netbook
    2) Nettop
    3) Coś większego z płytą na Atomie (+ dysk WD Blue + tania reszta)

    W wariancie (3) możesz nawet upchnąć najtańsze akcesoria i monitor, ale
    ja bym się skupił na (1) lub (2) (zależy czy mobilność mogłaby się
    okazać przydatna).

    pozdrawiam,
    PK

  • 3. Data: 2012-12-18 23:57:19
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-18 23:35, PK pisze:
    > 1) Netbook

    Z jakim OS-em?
    Takiego, na którym by się dało postawić Win7, do 1000 zł chyba trudno kupić.

    Nettop byłby fajnym rozwiązaniem, ale znowu problem ceny.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2012-12-19 00:15:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://www.neonet.pl/netbooki.html

    --
    Piotr

  • 5. Data: 2012-12-19 00:18:59
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-19 00:15, PiteR pisze:

    > http://www.neonet.pl/netbooki.html

    No. I na takim HP Mini nie startował mi Word, nie wspominając o
    odpaleniu pliku *.wmv.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2012-12-19 00:23:56
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-12-18 23:35, PK wrote:
    [.....]
> [...]
    >
    > W wariancie (3) możesz nawet upchnąć najtańsze akcesoria i monitor, ale
    > ja bym się skupił na (1) lub (2) (zależy czy mobilność mogłaby się
    Zapomniałeś o smartfonach. :-D Mobilność po prostu świetna, :-D

  • 7. Data: 2012-12-19 00:32:09
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-18, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > No. I na takim HP Mini nie startował mi Word, nie wspominając o
    > odpaleniu pliku *.wmv.

    Ale czaisz co to jest Płatnik?
    Wymagania minimalne: cpu 486, 24 MB RAM, 100 MB dysku.

    pozdrawiam,
    PK

  • 8. Data: 2012-12-19 00:55:41
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-19 00:32, PK pisze:

    > Ale czaisz co to jest Płatnik?

    A zauważyłeś, że kolega chce chyba do tego "Płatnika" składać desktopa?
    Sprzęt zapewne będzie podłączony do Internetu, więc raczej nie warto się
    wracać o dekadę wyłącznie dla oszczędności prądu (amortyzacja) i
    miejsca. Jeśli już, to jakiś używany laptop, ale nie netbook do 1000 zł.

    Nie mam zamiaru się upierać, więc jedynie sugeruję: jakiś gotowiec ze
    marketu (dawniej) nie dla idiotów.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2012-12-19 01:17:15
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-18, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > A zauważyłeś, że kolega chce chyba do tego "Płatnika" składać desktopa?
    > Sprzęt zapewne będzie podłączony do Internetu, więc raczej nie warto się

    Sprzęt na pewno będzie podłączony do Internetu (tego wymaga Płatnik),
    ale co z tego?

    Pytający wyraźnie wskazał na programy do księgowości. Nie dodał, że PC
    będzie używany do innych celów. Dlatego podaję optymalne warianty
    pod to pytanie.

    Poza tym konieczność uzyskania faktury mocno ogranicza wybór wśród
    używanych.

    pozdrawiam,
    PK

  • 10. Data: 2012-12-19 01:27:28
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-19 01:17, PK pisze:

> [...]
    > pod to pytanie.
    >
    > Poza tym konieczność uzyskania faktury mocno ogranicza wybór wśród

    Okej, rozumiem, ale napisz mi, dlaczego nie taki gotowy desktop, jaki
    zaproponowałem (pierwszy lepszy) za 750 zł?

    --