    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zestaw typowo biurowy
    Date: Fri, 28 Dec 2012 02:58:03 +0100
    Sender: p...@g...com
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <s...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <50db81c4$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <50dba927$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <50dc5184$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <50dcab7c$0$1303$65785112@news.neostrada.pl><s...@n...notb-home>

    Dnia 27 Dec 2012 20:31:27 GMT, PK napisał(a):

    (ciach...)
    > BTW:
    > Naprawdę wzruszyła mnie ta historia o omnibusie, który się na wszystkim
    > zna. Jesteśmy na usenecie. Ogromna większość piszących tu osób, to
    > komputerowcy i informatycy. I to oni się wypowiadają na temat książek,
    > kwiatków, samochodów i finansów. Patrząc na Twoje wypowiedzi strzelam,
    > że jesteś komputerowcem z zawodu, wykształcenia i zainteresowania.
    > Jeśli Ci z tym dobrze, to brawo.

    O'rly? Na 95% osób, które poznałem ,,in real" po przeprowadzce do Wawy tych
    ładnych kilka lat temu, informatyków (biorę tu pod uwagę zakres obowiązków
    typu: administrator sieci, specjalista od spraw bezpieczeństwa czy backupu)
    w tej działce pracowało może z 5% osób. Kontakt z usenetu do ,,reala"
    przeszedł z gronem osób, w którym dominują osoby pracujące w działach: PR,
    marketingu, handlowym, HR, nauczycieli, finansistów (głównie księgowe), do
    tego dziennikarze i redaktorzy, kilku kucharzy, paru barmanów, a i taksiarz,
    kilku kierowców autobusów czy paru skipperów się trafiło. :D

    Równanie pt. korzysta z Usenetu = komputerowiec z zawodu, wykształcenia i
    zainteresowania uważam za przejaw zbyt nisko latającego kwantyfikatora. Ja
    np. wykształcenie mam średnie, z ogólniaka o profilu ogólnym. Pracuję jako
    freelancer, zajmując się składem publikacji do druku, swego czasu zarabiałem
    na życie pracując jako dziennikarz piszący o sprzęcie / oprogramowaniu. Owym
    ,,komputerowcem" jestem z racji zainteresowań. Mówisz, że osoby piszące np.
    na pl.rec.kuchnia, pl.regionalne.warszawa i dziesiątki innych tematycznych
    grup to ,,komputerowcy"? Bo mnie się raczej wydaje, że są to osoby, którym
    ktoś kiedyś pokazał, że są takie możliwości wymiany opinii w internecie i te
    osoby z nich dalej korzystają. :D

> [...]
    > z zawodu, programistą z zamiłowania i "ściślakiem" z wykształcenia,
    > a w wolnych chwilach zapalonym rowerzystą i fotografem. I na te tematy
    > się wypowiadam, a Ty mógłbyś (gdybyś umiał) po prostu testować moją
    > wiedzę.
    > A jeśli w głowie Ci się nie mieści, że ktoś może mieć szerokie
    > zainteresowania i znać się na wielu rzeczach w stopniu wystarczającym
    > do stosunkowo płytkich dyskusji na usenecie, to mogę Ci tylko
    > poradzić dobrą książkę i więcej luzu. I tyle ode mnie, bo właśnie
    > idę się uczyć nowych rzeczy (kolejnych! niebywałe!).

    I życzę szczęścia, powodzenia i dużej dawki zadowolenia (szczerze - nie
    złośliwie, jak to mam w zwyczaju). :D Ale możesz mi podać choć przykład
    (jeden bądź kilka) sytuacji, w których na spotkanie w firmie (jakie? jakiego
    rodzaju?) biega księgowy tak, żeby miał dostęp na bieżąco do danych
    finansowych firmy, a nie przygotowanych wcześniej raportów dotyczących danej
    działki?

    [ Właśnie zakończyłem 14-dniową dietę, i jedyne co straciłem, ]
    [ to dwa tygodnie. (Garfield) ]