  • 1. Data: 2012-12-18 23:18:23
    Temat: Re: Zestaw typowo biurowy
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-18 23:12, Kamikazee pisze:
    > Polećcie jakiś zestawy (płyta główna, dysk twardy, nagrywarka DVD,
    > procesor, karta graficzna, zasilacz) do zastosowania typowo biurowych
    > wklepywanie danych, programy księgowo-rozliczeniowe (WF-GANG, Płatnik) w
    > kwocie do 1000 zł. Zależy mi na sprawdzonych komponentach.

    Znaczy chcesz złożyć samodzielnie?
    Bo do zastosowań biurowych, w tej kwocie, ja bym kupił jakiegoś
    'pewnego' gotowca.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2012-12-18 23:30:07
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 18 Dec 2012 23:18:23 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Znaczy chcesz złożyć samodzielnie?
    > Bo do zastosowań biurowych, w tej kwocie, ja bym kupił jakiegoś
    > 'pewnego' gotowca.

    Młodziak, to że komp składany Twoimi rękami nie jest pewny, nie znaczy, że
    masz polecać innym jakiegoś badziewnego półkownika.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2012-12-18 23:40:17
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-18, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:
    > Młodziak, to że komp składany Twoimi rękami nie jest pewny, nie znaczy, że
    > masz polecać innym jakiegoś badziewnego półkownika.

    Bez przesady. 1000 zł to nie jest kwota, która ogranicza możliwości
    do komputerów marki Auchan i Carrefour. Można za to wyrwać podstawowego
    Lenovo Thinkcentre. Ale ja nadal sugerowałbym nettopa (po co trzymać
    takiego kloca do Płatnika, który w firmach chodzi na Dellach sprzed
    dekady?).

    pozdrawiam,
    PK

  • 4. Data: 2012-12-18 23:48:46
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-18 23:30, R.e.m.e.K pisze:

    > Młodziak, to że komp składany Twoimi rękami nie jest pewny, nie znaczy, że
    > masz polecać innym jakiegoś badziewnego półkownika.

    Dlaczego miałby nie być? Od podstaw jeszcze nie składałem, ale w wielu
    grzebałem, coś wymieniałem, modyfikowałem, poprawiałem i jak dotąd
    wszystkie szafy grają. Gdybym jednak miał zamiar składać, to pewnie bym
    poprosił o doradztwo grupy bądź szwagra. On jest zresztą dobrym
    przykładem dla mojego postu - ma firmę geodezyjną, więc chodzi o CAD, a
    jednak kupuje "półkowce". Czy ma znaczenie, że dzieje się to w Niemczech
    i go stać?

    Gdybym chciał desktopa na miarę swoich potrzeb, to jasne, że bym
    składał, ale nie chodziłoby o odpalenie Worda, a minimalnym budżetem
    byłyby trzy tysiące.

    Zresztą niczego przecież nie narzucam, a wnoszę jedynie sugestię.
    http://kut.as/fujitsu-siemens-c5730

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2012-12-19 00:10:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    $heikh el $hah pisze tak:

    > ma firmę geodezyjną, więc chodzi o CAD, a jednak kupuje
    > "półkowce". Czy ma znaczenie, że dzieje się to w Niemczech

    Tak, tam można było kupić Fujitsu Siemens ;)
    http://www.fujitsu.com/fts/products/computing/pc/des
    ktops/all-round/

    --
    Piotr