  • 1. Data: 2012-12-16 12:18:56
    Temat: jaki tani monitor z hdmi?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Potrzebuję najtańszy monitor z wejściem HDMI (ma służyć
    do oglądania TV z STB (nie przez przejściówkę z DVI).
    Z wbudowanymi głośnikami. Ma NIE mieć wbudowanego TV.

    Najtańsze co znalazłem (z nowych) to 21.5" Philips 227E4LHAB
    za okolo 500zl, czy to dobry wybór? Znajdę w tej cenie coś
    lepszego?

    a.

  • 2. Data: 2012-12-16 12:29:10
    Temat: Re: jaki tani monitor z hdmi?
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-16 12:18, Wemif pisze:
    > Najtańsze co znalazłem (z nowych) to 21.5" Philips 227E4LHAB
    > za okolo 500zl, czy to dobry wybór? Znajdę w tej cenie coś
    > lepszego?

    Nie mam, więc nie pomogę, ale ciekawe co jest z tymi Philipsami, bo np.
    w Biedronce mają być TV 42" FullHD LED po 1700 zł (1699 zł - OFC). Mnie
    TV niepotrzebny, ale oferta wydaje się chyba dość ciekawa?

    --

  • 3. Data: 2012-12-17 00:06:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Wemif pisze tak:

    > Potrzebuję najtańszy monitor z wejściem HDMI

    kerfur żondzi ale musisz często latać i sprawdzać.

    --
    Piotr