  • 181. Data: 2010-09-23 00:21:02
    Temat: Re: Zginęli jadšc pod pršd [2]
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 22.09.2010 22:33, Tomasz Pyra pisze:

    > Może niekoniecznie kolczatki, ale gdyby po obu stronach każdego wjazdu
    > pod prąd stały duże zakazy wjazdu, to pewnie niejeden by się opamiętał.

    Rzecz dobrze znana w starej UE ... tylko u nas sie nie da?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 182. Data: 2010-09-23 07:54:48
    Temat: Re: Zginęli jadąc pod prąd
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > No i?

    Uch.
    Mówimy o COROCZNYM badaniu lekarskim danego kierowcy pod kątem wpływu
    stanu zdrowia na prowadzenie samochodu.
    Nie o badaniu "na 50 tysięcy km" i nie badaniu jakiejś grupy, tudzież
    wydawaniu zaświadczenia grupie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 183. Data: 2010-09-23 08:37:29
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-09-22, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Istotnie, tylko zakładasz, że takiego delikwenta możesz spotkac tylko raz w
    > czasie swojej podróży, a to nie jest prawdą.
    > Niemniej istotnie, liczebnośc grupy jest IMO wystarczająca.

    A co za różnica czy raz spotkasz kolesia, który powoduje wypadek za
    każdym razem czy dziesięć razy kolesia, którego 90% wycieczek kończy się
    bez wypadku?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 184. Data: 2010-09-23 10:50:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Sep 2010 22:33:46 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
    wystukał:

    > Może niekoniecznie kolczatki, ale gdyby po obu stronach każdego wjazdu
    > pod prąd stały duże zakazy wjazdu, to pewnie niejeden by się opamiętał.

    w Austrii i Niemczech stoją a jeżdżących pod prąd masa :(

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 185. Data: 2010-09-23 15:44:30
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-22 15:59, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Może jeszcze przy skręcie w lewo na skrzyżowaniu też jedziemy
    > "maksymalnie po prawej stornie" czyli "na zakładkę" z tymi skręcającymi
    > z przeciwka???

    Dobrze się czujesz? Napisałem o _zawracaniu_ !! Jedź na pierwszą lepszą
    wysepkę i popatrz jak ludzie jadą LEWĄ STRONĄ !!! Jeździ się PRAWĄ
    STRONĄ !!!

    > Powiedz ty lepiej co ty sobie za zmianę w przepisach wymysliłeś...

    Który jesteś rocznik?

  • 186. Data: 2010-09-23 16:09:37
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-09-22 22:33, Tomasz Pyra pisze:

    > Może niekoniecznie kolczatki, ale gdyby po obu stronach każdego wjazdu
    > pod prąd stały duże zakazy wjazdu, to pewnie niejeden by się opamiętał.

    Akurat.

    > Bo tak przez ostatnie dni zwracam uwagę jak zabezpieczone są wjazdy na
    > trójmiejską obwodnicę (dwujezdniowa droga po 2 pasy, standard bliski
    > autostradzie) przed wjazdem pod prąd.
    > I zazwyczaj jak przejedzie się jeden znak C-9 ze złej strony, to potem
    > już nieniepokojony żadnym innym oznakowaniem można przejechać całą
    > obwodnicę pod prąd.

    A wez przestan... o czym Ty tu w ogole piszesz.
    Takich ludzi trzeba jak najszybciej eliminowac z ruchu, a nie
    wieksze/wiecej znakow im instalowac :/

    --
    Karolek

  • 187. Data: 2010-09-23 17:06:33
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-20 19:15, Artur Maśląg pisze:

    > 2008 2009 2008 2009 2008 2009
    > 0-6 38 3 - 4 39 36 2630827 0,15

    <rotfl>

  • 188. Data: 2010-09-23 17:36:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-23 17:06, Filip KK pisze:

    > <rotfl>

    A co w tym niby śmiesznego?

  • 189. Data: 2010-09-25 09:46:13
    Temat: Re: ZginÄ?li jadÄ?c pod prÄ?d
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co spodziewasz się uzyskać po takiej akurat operacji dzielenia?

    Stosunku ilości wypadków w danej grupie wiekowej do przebywanych dystansów.

    > A dokładniej - dlaczego chcesz dzielić jabłka przez gruszki?
    >
    > Zastanów się - facet ci wyjeżdża z podporządkowanej, dzwon, on wysiada
    > i mówi "paaanie ja tłukę rocznie 180 tysięcy km, a to dopiero mója 2
    > stłuczka w tym roku". Ucieszysz się że on taki dobry kierowca?

    Nie odwracaj kota ogonem.
    Facet, który jeździ 180 tysięcy km rocznie i ma przez ten czas 2 stłuczki,
    jest gorszym kierowcą, niż facet, który jeździ 5000 km rocznie i ma co roku
    1 stłuczkę?

    > Wypadek jest wypadek.

    Powiadasz?
    Wolałbyś wsiąść do samochodu:
    1. Prowadzonego przez kierowcę, który jeździ c.a. 50 tysięcy km rocznie i
    przez 10 lat miał 5 stłuczek
    2. Prowadzonego przez kierowcę, który wyjechał z garażu 5 razy przez
    ostatnie 10 lat i te 5 razy skończyło się wypadkiem.

    Proszę, odpowiedz na to proste pytanie. Jest ono skonstruowane dokładnie wg
    zasady wypadek = wypadek.

    Jurand.

  • 190. Data: 2010-09-25 11:23:31
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał

> [...]
    > 2. Prowadzonego przez kierowcę, który wyjechał z garażu 5 razy przez ostatnie
    > 10 lat i te 5 razy skończyło się wypadkiem.

    Bardzo latwo udowodnic, ze lepiej wsiasc do drugiego auta.

    1.Poniewaz znasz sie na statystyce, powiniennes wiedziec ze jest
    obojetne do ktorego samochodu wsiadziesz. Statystycznie
    bedziesz uczestnikiem stluczki raz na np 5 lat niezaleznie od
    tego czym i czy wogole bedziesz jezdzil.

    2.Jesli popatrzysz sie na to pod katem prawdopodobienstwa
    wypadku, to bezieczniej bedzie z kierowca z drugiego
    przykladu. Prawdopodobienstwo ze piec kolejnych wyjazdow
    skonczy sie stluczkami jest znikome - podobnie jak trafienie
    piatki w lotto. Prawdopodobienstwo ze SZESC kolejnych wyjazdow
    skonczy sie stluczka jest wiecej niz znikome.

    Obracac w absurd trzeba potrafic :]
    Pozdr

    --
    Hinek