  • 41. Data: 2018-02-08 13:21:11
    Temat: Re: Zima
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    dyskusyjnych:5a7c3ebd$0$592$6...@n...neostrada.
    pl...

    > Jak to sobie wyobrazasz ?

    Subiektywnie tak, jak stanowi PORD - zarówno w kwestii dostosowania
    prędkości do warunków, jak również obowiązkowego wyposażenia pojazdów i
    oznakowania miejsca wypadku.

    > A tak swoja droga - myslisz ze trojkat dlugo przetrwa postawiony ?
    > Na poboczu to moze i dlugo, ale jakby wymagal omijania ... patrzac na tych
    > kierowcow to mu daje pare minut zycia :-)

    I to ostatnie zdanie jest ważne, bo pokazuje, gdzie w omawianej sytuacji był
    faktyczny problem.

  • 42. Data: 2018-02-08 13:35:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Subiektywnie tak, jak stanowi PORD - zarówno w kwestii dostosowania
    >prędkości do warunków, jak również obowiązkowego wyposażenia pojazdów
    >i oznakowania miejsca wypadku.

    Przy naszym ruchu ... za chwile bedzie tam taki korek, ze psu na bude
    sie ten trojkat nawet nie przyda.
    IMO to czesto kierowca nawet nie zdazy dojsc do przepisowej odleglosci
    :-)

    No chyba, ze pasy ruchu przejezdne, a pojazd stoi na poboczu ... to
    tez psu na bude ten trojkat, tak to tylko w USA sie przydaje :-)

    W braku trojkata przeciez :-)

    J.

  • 43. Data: 2018-02-08 13:48:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 lutego 2018 12:39:44 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:

    > Ale jest sposób powiadomienia "mechanicznego" - trójkąt ostrzegawczy 150 m
    > przed miejscem wypadku. Żaden z kierowców na to nie wpadł.

    Odważyłbyś się na autostradzie biec do tyłu piechotą 25, żeby trójkąt postawić?

  • 44. Data: 2018-02-08 13:56:09
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > XXI wiek i nie ma sposobu zeby automatycznie powiadomic uzytkownika

    "Zatrzymany pojazd - 700m", "Wypadek - 300m" - Yanosik kłapie dziobem
    nieustannie. A XXI wiek nie zwalnia od patrzenia na drogę i dostosowania
    prędkości do warunków.
    Zaś sam filmik jest pełen przykładów, jak wiele sytuacji mogło się
    skończyć klaksonem i monologiem po łacinie, a skończyło się dzwonem, bo
    "poszkodowany" postanowił ukarać sprawcę i doprowadzić do kolizji,
    której mógł uniknąć.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 45. Data: 2018-02-08 14:43:10
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Odważyłbyś się na autostradzie biec do tyłu piechotą 25, żeby trójkąt
    > postawić?

    Wolałbym ustawić - jak zresztą nakazuje PORD - niż czekać biernie, aż ktoś w
    dupę wjedzie.

  • 46. Data: 2018-02-08 14:45:45
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2018-02-08 o 13:21, zhbick pisze:
> [...]
    >
    > Subiektywnie tak, jak stanowi PORD - zarówno w kwestii dostosowania
    > prędkości do warunków, jak również obowiązkowego wyposażenia pojazdów i

    Obiektywnie, to wyjmowanie trójkąta z bagażnika w takich
    okolicznościach, zasługuje na nagrodę Darwina.

    yabba

  • 47. Data: 2018-02-08 14:53:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 lutego 2018 14:43:10 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:

    > Wolałbym ustawić - jak zresztą nakazuje PORD - niż czekać biernie, aż ktoś w
    > dupę wjedzie.

    Takie inne samobójstwo znaczy się chciałbyś popełnić

  • 48. Data: 2018-02-08 14:55:08
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    > Obiektywnie, to wyjmowanie trójkąta z bagażnika w takich okolicznościach,
    > zasługuje na nagrodę Darwina.

    Za to zapier*alanie na ślepo jest już jak najbardziej ok?

  • 49. Data: 2018-02-08 14:59:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    pl...
    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    >Za to zapier*alanie na ślepo jest już jak najbardziej ok?

    Jak nie z* na slepo, to trojkat ci niepotrzebny :-)

    A tu ... IMO - predkosc byla w miare dobra, tylko koncentracja za
    slaba.
    Albo lod.

    J.

  • 50. Data: 2018-02-08 15:19:30
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    pl...

    > A tu ... IMO - predkosc byla w miare dobra,

    :)
    dobra w sensie: bezpieczna? :)

    > tylko koncentracja za slaba.

    :) :) :)