  • 71. Data: 2018-02-12 15:23:33
    Temat: Re: Zima
    Od: p...@g...com

    poradnik dla seniorow :-)

    https://www.senioren-ratgeber.de/Gesundheit/Unfall-a
    uf-der-Autobahn-Das-ist-zu-tun-543989.html

  • 72. Data: 2018-02-12 15:24:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2018 o 14:28, Miroo pisze:

    > Specjaliści mówią, żeby w razie karambolu nie wysiadać z samochodu,
    > dopóki karambol się nie skończy.

    No właśnie są dwie wersje. Obecnie częściej powtarzana ta z barierkami.
    Oczywiście lepiej być za barierkami, ale logika mówi mi że lepiej zostać
    przynajmniej do czasu aż się w którąś stronę wyklaruje. Tyle rozum.
    Serce mówi, żeby spierdalać:P

    Shrek

  • 73. Data: 2018-02-12 15:25:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2018 o 15:23, p...@g...com pisze:
    > poradnik dla seniorow :-)
    >
    > https://www.senioren-ratgeber.de/Gesundheit/Unfall-a
    uf-der-Autobahn-Das-ist-zu-tun-543989.html

    Ale to zwykły unfall. W razie karambolu to jednak tochę inaczej, bo
    zwykle po prostu nie ma widoczności

  • 74. Data: 2018-02-12 18:50:17
    Od: p...@g...com

    Mielony to mielony, tutaj też klasyka TIR się zatrzymuje dwie osobówki za nim i
    nadlatuje kolejny z refleksem szachisty:

    Vier Tote auf A5 Lkw quetscht Autos unter stehenden Sattelzug
    https://www.bild.de/regional/stuttgart/unfaelle/tote
    -bei-auffahrunfall-54786814.bild.html

  • 75. Data: 2018-02-12 19:00:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2018 o 18:50, p...@g...com pisze:

    > Vier Tote auf A5 Lkw quetscht Autos unter stehenden Sattelzug
    > https://www.bild.de/regional/stuttgart/unfaelle/tote
    -bei-auffahrunfall-54786814.bild.html

    Nie wiem co tam jest bo adblocka nie lubią. Ja o tym, że łatwiej biegać
    z trójkątem jak widzisz co się dzieje. We mgle w życiu bym na jezdnię
    autostrady nie wyszedł, żeby trójkąt rozkładać. Już więcej sensu ma
    machanie kamizelką za barierek.

    Shrek

  • 76. Data: 2018-02-13 12:13:36
    Od: p...@g...com

    --We mgle w życiu bym na jezdnię autostrady nie wyszedł, żeby trójkąt rozkładać. Już
    więcej sensu ma machanie kamizelką za barierek.

    dzis pierwszy raz widzialem taki gadzet w akcji

    https://www.gearbest.com/car-ornaments-pendant/pp_15
    96652.html

    facio stanal w miescie na zakazie okolo 6tej rano czyli ciemno i odpalil bo mial
    cykora ze go ktos stuknie :-)

  • 77. Data: 2018-02-13 14:25:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Feb 2018 03:13:36 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):
> [...]
    96652.html
    > facio stanal w miescie na zakazie okolo 6tej rano czyli ciemno i odpalil bo mial

    W miescie pewnie fajne ... ale czy te diodki na autostradzie sa
    zauwazalne bardziej niz awaryjne ?

    J.

  • 78. Data: 2018-02-13 14:41:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2018 o 14:25, J.F. pisze:

    > W miescie pewnie fajne ... ale czy te diodki na autostradzie sa
    > zauwazalne bardziej niz awaryjne ?

    No i awaryjne masz dosłownie pod ręką.

    Shrek

  • 79. Data: 2018-02-13 19:16:09
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Zdecydowanie bardziej widoczne, tym bardziej, że nic nie stoi na przeszkodzie, by dać
    je na dachu, tylnej klapie itp. Mają różne tryby miga i wyróżniają się lepiej niż
    awaryjne. A czasem po dzwonię lub awarii elektryki, awaryjnych może zwyczajnie
    zabraknąć :)

  • 80. Data: 2018-02-14 08:49:31
    Od: p...@g...com

    --Zdecydowanie bardziej widoczne, tym bardziej, że nic nie stoi na przeszkodzie, by
    dać je na dachu, tylnej klapie itp. Mają różne tryby miga i wyróżniają się lepiej niż
    awaryjne.

    inna czestotliwosc bardziej zwraca uwage ale przejrze nagranie bo awaryjne tez mial
    wlaczone zreszta zamowilem jeden na probe

    http://www.faz.net/aktuell/rhein-main/zwei-tote-bei-
    unfall-mit-reisebus-bei-limburg-15446434.html

    kolejne ofiary schemat ten sam