  • 31. Data: 2018-02-07 17:37:24
    Temat: Re: Zima
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2018 o 16:59, J.F. pisze:

    > Sie bawia - w yanosiku pelno ostrzezen o zatrzymanych pojazdach.

    Ale to chyba z klików od użytkowników? Akurat tam musiałem to wyłączyć,
    bo kretyni zgłaszali zaparkowane w zatoczkach samochody na Wisłostradzie.

    > Nieduzo zreszta tego klikania ... ale i tak moze byc za pozno, bo
    > przeciez klikniesz jak bedziesz stal.

    No właśnie - zresztą jak już wjedziesz w karambol, to może to być niski
    priorytet w twoich zajęciach. To musi działać z automatu.

    > No i troche szwankuje w yanosiku okreslanie kierunku.

    Ogólnie to jeszcze mocno niedopracowane. Przede wszystkim to musi być
    bez klikania, tylko wszystko glosowo. Klikanie w czasie jazdy tak na
    dobrą sprawę dyskwalifikuje rozwiązanie.

    Shrek

  • 32. Data: 2018-02-07 17:59:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Google ma potencjał do rozwiązań globalnych.
    >Waze ma 7 mln użytkowników i ciągle się rozwija więc tak myślę że oni
    >mogą rozwiązać ten problem.

    A ile z tego na polskich drogach ?
    Bo yanosik ... cos nie pokazuje ilu teraz zalogowanych, ale mam
    357-tys miejsce w rankingu a wszak nie jestem ostatni :-)

    Potencjal google owszem ma, ale w zasadzie podobnie jak kazda inna
    firma, skoro dane o mapach sie jakos upublicznily.
    Tylko yanosik bedzie mial slabe przebicie na inne rynki, a z kolei
    google ma jakby umiarkowana chec ponoszenia kosztow w Polsce - jakby
    trzeba posadzic jakiegos czlowieka, ktory o to dba ...
    Choc S5 pod Wroclawiem juz im sie na mapie pojawily, a to raptem
    miesiac po otwarciu.

    >Alternatywa oczywiście istnieje np Niemcy stawiają tablice
    >ostrzegawcze o korkach plus kamery które obserwują krytyczne miejsca
    >ale to w żadnym stopniu nie rozwiązuje problemu wypadku poza tymi
    >miejscami.

    Wystarczy ostrzezenie "wypadek za 5 km". plus dynamiczne ograniczenie
    do 120 :)

    No dobra, 5km to troche za duzo - zapomne o tych 120 :-)

    J.

  • 33. Data: 2018-02-07 18:05:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale to chyba z klików od użytkowników? Akurat tam musiałem to
    >wyłączyć, bo kretyni zgłaszali zaparkowane w zatoczkach samochody na
    >Wisłostradzie.

    No wlasnie - uzytkownicy chetnie zglaszaja.
    Hm ... a moze to aplikacja automatycznie zglasza ?
    Czy jednak taki na Wislostradzie godny zgloszenia ?

    >No właśnie - zresztą jak już wjedziesz w karambol, to może to być
    >niski priorytet w twoich zajęciach. To musi działać z automatu.

    Jak wjade, to akurat moze byc calkiem wysoki, ale i tak za pozno :-)

    >Ogólnie to jeszcze mocno niedopracowane. Przede wszystkim to musi być
    >bez klikania, tylko wszystko glosowo. Klikanie w czasie jazdy tak na
    >dobrą sprawę dyskwalifikuje rozwiązanie.

    Glos dziala tak sobie, za glosny samochod.
    Jeden klik bylby dobry, ale niestety trzeba wiecej.

    J.

  • 34. Data: 2018-02-07 18:11:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2018 o 18:05, J.F. pisze:

    > No wlasnie - uzytkownicy chetnie zglaszaja.
    > Hm ... a moze to aplikacja automatycznie zglasza ?

    No właśnie to mi do głowy przyszło, ale wątpię. To już normalnie
    zaparkować nie można?

    > Czy jednak taki na Wislostradzie godny zgloszenia ?

    A co to za atrakcja - samochód na zaparkowany w miejscu do tego
    przeznaczonym?

    > Glos dziala tak sobie, za glosny samochod.
    > Jeden klik bylby dobry, ale niestety trzeba wiecej.

    A to jeszcze są tacy co do głośnomówiącego lub audio samochodu się nie
    podłaczają?

    Shrek

  • 35. Data: 2018-02-07 19:20:38
    Od: p...@g...com

    6-8 sekund potrzebuje Waze w trybie manualnym na wyświetlenie ostrzeżenia

  • 36. Data: 2018-02-07 19:29:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2018 o 19:20, p...@g...com pisze:
    > 6-8 sekund potrzebuje Waze w trybie manualnym na wyświetlenie ostrzeżenia

    Ja tam wolę patrzeć na drogę;)

  • 37. Data: 2018-02-08 08:09:00
    Od: p...@g...com

    --Ja tam wolę patrzeć na drogę;)

    Waze obsluguje juz Android Auto wiec zaden problem puscic na navi czy dac komunikat
    glosowy

  • 38. Data: 2018-02-08 08:24:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2018 o 08:09, p...@g...com pisze:

    > Waze obsluguje juz Android Auto wiec zaden problem puscic na navi czy dac komunikat
    glosowy

    No i po prostu powinno to dziłać out of the box.

    Shrek

  • 39. Data: 2018-02-08 12:39:44
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > XXI wiek i nie ma sposobu zeby automatycznie powiadomic uzytkownika ze
    > kilka aut stoi na drodze ?

    Ale jest sposób powiadomienia "mechanicznego" - trójkąt ostrzegawczy 150 m
    przed miejscem wypadku. Żaden z kierowców na to nie wpadł.

  • 40. Data: 2018-02-08 13:12:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    pl...
    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Ale jest sposób powiadomienia "mechanicznego" - trójkąt ostrzegawczy
    >150 m przed miejscem wypadku. Żaden z kierowców na to nie wpadł.

    Jak to sobie wyobrazasz ?
    chwila i juz jestes stukniety. A wtedy o trojkat to niech sie martwi
    ten z tylu :-)

    Ewentualnie mozesz miec szczescie ... i znow to zmartwienie tego z
    tylu :-)

    Musialbys miec pomoc drugiej osoby, ktora by sobie z tym trojkatem
    szla pod prad ... a moze i biec by musiala :-)

    Czasu jest tylko tyle, zeby awaryjne wlaczyc.

    A tak swoja droga - myslisz ze trojkat dlugo przetrwa postawiony ?
    Na poboczu to moze i dlugo, ale jakby wymagal omijania ... patrzac na
    tych kierowcow to mu daje pare minut zycia :-)

    A na trojkat na poboczu ktos zwroci uwage, szczegolnie z lewego pasa ?

    J.