    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zimówki - tylko nie bijcie :)
    Date: Sun, 26 Sep 2010 23:02:47 +0200

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i7obhf$a5h$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam
    > Mam taki dylemat kupić nówki Dębica Frigo 2 (lub inne w tej cenie Barum?)
    > czy kupić używki (dobremu znajomemu zostały po sprzedaży auta) fulda
    > montero 3, rocznik 2009, 6,5 mm. Cena podobna. Rozmiar 185/65/15 używane
    > to będzie vmax 100 km/h i raczej miasto.

    Używane zimówki miałem 2 razy. Raz bo chciałem zaoszczędzić. Drugi raz bo
    kupiłem już ze starymi.
    Na jednych wszystko jechało ja nie. Na drugich jakoś przetrwałem reszte
    zimy, choć momentami było "ciekawie"
    Obecnie jeździłem na SAVA Eskimo i świetnie dawały rady u mnie w podgórskich
    rejonach gdzie pług wyjeżdza, jak jest pół metra śniegu na ulicy.

    Teraz znowu będą kupowane Savy, bo nie widze nic lepszego w tej cenie na
    takie warunki.
    Na Dębicy Passio się przejechałem (raczej przeslizgałem) więc sobie wszelkie
    produkty Dębicy odpuszczam do końca moich dni ze względu na traumatyczne
    przeżycia ;) także nie wypowiem się.

    Pozdro

    --
    Irokez