eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana sposobu jazdy? › Re: Zmiana sposobu jazdy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
    Date: Sun, 25 Mar 2018 19:25:29 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <p98m27$oif$2@node2.news.atman.pl>
    References: <d...@g...com>
    <p89j8b$i42$2@node2.news.atman.pl> <p8bh1q$a0l$1@node2.news.atman.pl>
    <5aa950e6$0$31372$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8c5ia$scq$1@node2.news.atman.pl>
    <i...@4...net>
    <p8empg$6ut$1@node2.news.atman.pl>
    <9npzj4lupglk$.ihwnq5nkl59x$.dlg@40tude.net>
    <p8fper$4lq$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <p8g2v8$4lq$5@node2.news.atman.pl> <p8k4ba$nha$1@node1.news.atman.pl>
    <p8kvb3$ql8$3@node2.news.atman.pl> <p8lmu8$9d4$1@node1.news.atman.pl>
    <p8lngh$sr6$7@node1.news.atman.pl> <p8o92c$q6k$2@node1.news.atman.pl>
    <p8ocj0$t7e$2@node2.news.atman.pl> <p8p1vl$hkk$1@node2.news.atman.pl>
    <p8p4jj$lh3$1@node1.news.atman.pl> <p91b1p$nk6$1@node1.news.atman.pl>
    <p935e1$for$1@node1.news.atman.pl> <p93vhj$a1i$1@node1.news.atman.pl>
    <p95u18$870$3@node2.news.atman.pl> <p960ev$798$1@node1.news.atman.pl>
    <p97ph6$t2q$4@node1.news.atman.pl> <p98i3f$l2l$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: d86-42.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1521998727 25167 77.65.86.42 (25 Mar 2018 17:25:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Mar 2018 17:25:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    In-Reply-To: <p98i3f$l2l$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180325-0, 25.03.2018), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627316
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25-03-2018 o 18:17, Marek S pisze:
    > W dniu 2018-03-25 o 11:18, Cavallino pisze:
    >
    >>
    >> Bo wtedy turbina jest najwydajniejsza - a ją najłatwiej wysterować.
    >> Miałem kiedyś w Delcie Integrale wskaźnik ciśnienia doładowania -
    >> łatwo to można było zaobserwować jak mocno rosło ciśnienie właśnie w
    >> podobnych zakresach.
    >
    > Ok, ale hamownia nie wnika w to co jest pod maską lecz beznamiętnie
    > mierzy ilość Nm/KM. Auto nie jest napędzane przyrostem sprężania turbiny
    > lecz sprężaniem jako takim. Przy wyższych obrotach sprężanie nie ginie
    > przecież.


    Ale przystaje przyrastać, bo turbina i tak już dmucha od dawna na full.
    A silnik już więcej z siebie wykrzesać nie może, o ile nie jest to
    silnik od F1

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: