eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana sposobu jazdy? › Re: Zmiana sposobu jazdy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
    Date: Wed, 28 Mar 2018 20:31:37 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <p9gn2a$hgk$1@node1.news.atman.pl>
    References: <d...@g...com>
    <p8empg$6ut$1@node2.news.atman.pl>
    <9npzj4lupglk$.ihwnq5nkl59x$.dlg@40tude.net>
    <p8fper$4lq$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <p8g2v8$4lq$5@node2.news.atman.pl> <p8k4ba$nha$1@node1.news.atman.pl>
    <p8kvb3$ql8$3@node2.news.atman.pl> <p8lmu8$9d4$1@node1.news.atman.pl>
    <p8lngh$sr6$7@node1.news.atman.pl> <p8o92c$q6k$2@node1.news.atman.pl>
    <p8ocj0$t7e$2@node2.news.atman.pl> <p8p1vl$hkk$1@node2.news.atman.pl>
    <p8p4jj$lh3$1@node1.news.atman.pl> <p91b1p$nk6$1@node1.news.atman.pl>
    <p935e1$for$1@node1.news.atman.pl> <p93vhj$a1i$1@node1.news.atman.pl>
    <p95u18$870$3@node2.news.atman.pl> <p960ev$798$1@node1.news.atman.pl>
    <p97ph6$t2q$4@node1.news.atman.pl> <p98i3f$l2l$1@node2.news.atman.pl>
    <p98m27$oif$2@node2.news.atman.pl> <p9bh05$ie0$1@node1.news.atman.pl>
    <p9dsui$qt0$1@node1.news.atman.pl> <p9e2tn$129$1@node1.news.atman.pl>
    <p9gh0u$lg$3@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1522261898 17940 89.69.207.111 (28 Mar 2018 18:31:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Mar 2018 18:31:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    In-Reply-To: <p9gh0u$lg$3@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627618
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-03-28 o 18:48, Cavallino pisze:

    >
    > Algorytm.
    > I to on powoduje objawy o których pisałeś.

    Sęk w tym, że badając auto na hamowni nie bada się algorytmów każdego
    podzespołu oddzielnie lecz mierzy się to co występuje na kołach. Tak
    więc algorytm jakikolwiek ma się nijak bo liczy się całość systemu.
    Wykres hipotetycznie jest najważniejszy.

    A'propos obserwacji. Z uwagi na niniejszą dyskusję zacząłem uważnie
    rejestrować zachowanie się auta. No i obserwacja z dziś. Jechałem na
    ostatnim biegu, obroty rzędu 2000 (ok 120km/h). Wciskam gaz do dechy
    (ale bez kickoutu) przy wyprzedzaniu, auto rwie do przodu, po czym
    sekundę później skrzynia wrzuca niższy bieg (=wysokie obroty - nie wiem
    jakie, nie patrzałem), czuć wyraźnie spadek przyspieszenia (odczuwalny
    jak efekt przyhamowania), chwilę potem znów wskakuje poprzedni najwyższy
    bieg (=niższe obroty) a przyspieszenie rośnie.

    Wniosek dla mnie z tego jest taki - KM nic nie znaczą w moim aucie.
    Przyspieszenie jest tam, gdzie jest najwyższy moment obrotowy a moc w KM
    jest o 30% niższa. Nie wiem jak się mają do tego naukowe teorie mówiące
    coś innego...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: