    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiany, zmiany, zmiany :)
    Date: Sun, 7 Feb 2016 13:47:34 +0000 (UTC)

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > to tam jeszcze pikus, mi sie bardziej podoba podatek od podatku
    > czyli vat od akcyzy

    > nie ma takich, podobno 7000 nowych bedzie trzeba do wyplacania tych 5
    > stow na dziecko

    No własnie. Teraz nie ma.
    Ale jakby PCC zlikwidować, to tamci mogliby sie tym 500 na dziecko zając.

    Pomijając fakt, ze te 7000 urzedników brzmi dumnie.
    Moze warto byłoby zaczac od mozliwości składania wniosków przez internet?
    Gdyby było to połączone np. ze składaniem pit przez internet to od razu
    połowa wniosków by im odeszła, bo obsłużyłyby się same...