  • 61. Data: 2012-01-19 13:46:57
    Temat: 1000 prawek do zwrotu panie i panowie.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    http://sadeczanin.info/aktualnosci-najnowsze/art/299
    62

  • 62. Data: 2012-01-19 13:56:29
    Temat: Re: Znów protesty przeciwko wysokim cenom paliw w Polsce
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-19, masti <g...@t...hell> wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^
    > nie od rosza a tak by cena ostateczna wynosiła 1 grosz :)

    Zaproponuj konkretne kwoty i wystaw fakturę zgodną z przepisami.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 63. Data: 2012-01-19 15:24:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/01/2012 22:09, Marek Dyjor wrote:

    > bo u nas średnie zarobki nie wynoszą tyle co w austrii ba anwet nei
    > wynosza połowy tego.

    Telewizory i samochody też powinny być o połowę tańsze. Co to za
    ustalanie odgórne cen, że niby golf ma kosztowac tyle samo w austrii co
    w polsce?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 64. Data: 2012-01-19 15:49:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-19, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Telewizory i samochody też powinny być o połowę tańsze. Co to za
    > ustalanie odgórne cen, że niby golf ma kosztowac tyle samo w austrii co
    > w polsce?

    A ile w cenie tych samochodow i telewizorow jest akcyzy? Tak tylko
    pytam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 65. Data: 2012-01-19 15:55:01
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/01/2012 14:49, AZ wrote:

    > A ile w cenie tych samochodow i telewizorow jest akcyzy? Tak tylko
    > pytam.

    Podatków w sumie sporo, a do tego kapitalistyczni krwiopijcy którzy je
    sprzedają marże mają pewnie sporo większe, niż pan Mietek ze stacji.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 66. Data: 2012-01-19 16:05:52
    Od: omega_fan <o...@n...com>

    On 01/18/2012 02:53 PM, Sebastian Kaliszewski wrote:

    > A teraz pomyś chwilę. Niby dlaczego ma u nas być po np. 4.5 kiedy w tuż obok
    > jest po 8 (Austria)?

    ? jakie 8? czego?

    Prosze oto ceny paliwa na stacji niedaleko Innsbrucka, gdzie czasem tankuje:
    http://selector.shellstationen.at/default.asp?plz=63
    00&ort=WOERGL&det=1&suche=suche_bundesland&kdnr=5084
    6

    1.439 (tyle teraz tam widze) * 4.35 (w tej chwili kurs kupna Euro) =
    6,26 PLN. V-Powera nie licze.

    6,26 zl za litr to az tak duzo drozej niz w PL nie jest....

  • 67. Data: 2012-01-19 16:30:00
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > 6,26 zl za litr to az tak duzo drozej niz w PL nie jest....

    Predzej czy pozniej ceny w eurokolchodzie beda bardzo podobne,(niezaleznie
    od zarobkow) no chyba ze bedzie wojna...:)

    sz.

  • 68. Data: 2012-01-19 17:10:30
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-19, omega_fan <o...@n...com> wrote:

> [...]
    > 6,26 PLN. V-Powera nie licze.
    >
    > 6,26 zl za litr to az tak duzo drozej niz w PL nie jest....

    A jak tam jest z odliczaniem wydatków na paliwo przez firmy?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 69. Data: 2012-01-19 17:22:15
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości

    > po huj tam siedzisz?

    po chuj to ma krasnal brode.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 70. Data: 2012-01-19 17:54:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-19, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Podatków w sumie sporo, a do tego kapitalistyczni krwiopijcy którzy je
    > sprzedają marże mają pewnie sporo większe, niż pan Mietek ze stacji.

    Ale Ty mi nie mydlij oczu kapitalistami. Jakie to podatki placisz kupujac
    telewizor? Oprocz VAT-u oczywiscie. Sa jakies?

    http://szczesniak.pl/files/Ceny_podatki_benzyna_Pols
    ka_ISA_2010.jpg

    --
    Artur