    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 21 Sep 2015 20:14:52 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Znak drogowy A-36

    On Fri, 4 Sep 2015, Adam wrote:

> [...]
    120409_suwak.jpg>

    > To jest tablica informacyjna, czy cóś w tym rodzaju. Raczej nie ma mocy
    > prawnej. Nie zmienia też pierwszeństwa.

    Zgadza się.

    > A mnie chodzi o uregulowanie prawne pierwszeństwa naprzemiennego.

    Też się zgadza(m). Jedyne prawidłowe rozwiązanie, inaczej
    ciągle będzie walka o prawy pas, bo w razie kolizji pozycja
    z prawej wygrywa.

    Jest jeden problem na początek: AFAIR nawet nie został jeszcze
    przetłumaczony na polski podpisany ładnych parę lat temu update
    do konwencji ("protokół dodatkowy" czy jakoś tak).
    No to pytaniem jest, jak posłowie mają poprawić PoRD, jeśli nie
    wiedzą nawet z którymi przepisami ewemtualna poprawka będzie
    kolidowała, stając się nieważną :P

    pzdr, Gotfryd