    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 6 Oct 2013 11:13:29 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Znakowanie samochodu
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 6 października 2013 19:48:43 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    -gps-logger-gsm-i3602273313.html

> [...]
    >
    > prądu to 2mA służy do podtrzymania działającej elektroniki, natomiast
    >
    > samo urządzenie będzie co jakiś czas łączyć się z BTSami, i na bank
    >
    > pociągnie więcej prądu. co jaki czas? nie wiem.... co godzinę?
    >
    > Znowu opis jest nie jasny, ale dla mnie lepiej by było żeby "lokalizator
    >
    > gps" na smsa albo dzwonek odpowiadał godzinną transmisją po gprs - karta
    >
    > z orange free na rok to 10zł, a lokalizację będe miał na mapie, a nie
    >
    > koordynaty smsem.... Już to widzę jak samochód miał wypadek, a jam
    >
    > koordynaty i wklepuje te cyferki na ekranie telefonu z androidem...

    Takie urządzenie potraktować, według mnie, należy jako wyrzucone pieniądze. najlepiej
    jak się nigdy nie przyda. Nikogo nie mam zamiaru śledzić. Ale jak zadzwoni do mnie
    mój samochód ze właśnie jedzie, a ja mam kluczyki w kieszeni. To już się takie
    pudełko przydało. Kiedyś można było samochód ukraść i od razu go rozbierać. Teraz
    trzeba go ustawić na kwarantanne na kilka dni. Bo może takie cuś mieć zainstalowane.
    I w przeciągu krótkiego czasu może się nie da dojść gdzie zamontowane i wyłączyć.