    Date: Fri, 01 Aug 2014 13:35:15 +0200
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Znow lza sie zakrecila....

    Użytkownik A.L. napisał:
    > Dalsze przekopywanie piwnicy zaskutkowalo nastepujacym:
    >
    > 1. Radyjko Eltra 50. Calkiem zgrabne male radyjko niewiele wieksze od
    > paczki papierosow. Widac kiedys dalo sie takie rzeczy robic...
    >
    > 2. Multimetr cyfrowy Meratronic. Ustrojstwo duze, wagi 5 kilogramow.
    > Wyswietlacz na lampach neonowych NIXIE. Po wlaczeniu do sieci
    > zaskoczyl i dziala znakomicie. Kiedys bylo mozna
    >
    > 3. Ksizaka Technika Odbioru Radiiwegi, Wilhelm Rotkiewicz, i to dwa
    > wydania. Koniec lat 50, poczatek lat 60. Profesor Rotkiewicz byl
    > konstruktorem radia Pionier. Ksiazka doskonala, chociaz traktuje tylko
> [...]

    Wiesz - w najlepszym zespole jednej z najlepszych firm robiących reverse
    engineering układów scalonych byłem jedynym człowiekiem od technik
    radiowych. Bo najstarszym... Reszta w ogóle nie kojarzyła co to homodyna
    kwadraturowa (elementarny wszak obecnie układ odbiorczy), jak działa
    preskaler, jak generator harmoniczny, jedynie ja potrafiłem dostrzec
    indukcyjność generatora LC zrealizowaną w postaci dwóch bondingów - z
    padu na chipie do nóżki i z powrotem do następnego padu...

    Pewnie dlatego że wszystkie podane pozycje przeczytałem, Rotkiewiczów
    (dwóch, późne wydanie) mam na półce...

    --
    Darek