  • Data: 2018-11-25 19:34:04
    Temat: Re: Znowu BMW
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-25 o 17:46, Janusz pisze:
    > Ja wiem że inni też robią wypadki i nawet więcej ale jakoś tak się składa
    > że w kategorii najbardziej spektakularne czy bezmyślne są w czołówce.
    >
    > "Wypadek z dnia 25. 09. 2016 r. na Drodze Krajowej nr 8 na trasie
    > Białystok - Ostrów Mazowiecka w okolicach miejscowości Sikory Bartyczki.
    > Wszyscy uczestnicy wypadku przeżyli.
    > Pasażerka Hondy doznała: złamanie 8 żeber, złamanie mostka, złamanie 2
    > kręgów kręgosłupa, wybicie - podwichnięcie barku.

    Pan i władca w BMW, bo jedzie BMW i każdy inny musi ustąpić BMW z drogi.
    Tylko że ciota nawet nie dała szans na ucieczkę przed nim.
    Za mały mózg w tym BMW e nie potrafił skalkulować tego, myślał że przed
    BMW inny się nagle unicestwi i se pojedzie bez konsekwencji po podwójnej
    ciągłej. Albo niech spierdalają inni do rowu bo BMW jedzie.
    jak mnie ta marka wqr..ia.. gdziekolwiek widzę, słyszę, czytam.

    biedna kobieta, aby tylko z kręgosłupem było ok, reszta się zagoi.

    --
    Irokez