  • Data: 2018-03-18 21:42:50
    Temat: Re: Znowu o rondach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.03.2018 o 21:15, t-1 pisze:

    > Jak może sygnalizować, że zmienia pas, skoro pasa z lewej nie ma?

    Nie wiem jak może zmienić, ale sygnalizuje, że chce. No dobra - a jak jest?

    > Sygnalizuje, że skręca w lewo lub zawraca na skrzyżowaniu (rondzie).
    > Czy to naprawdę przekracza zdolność rozumienia szofera?

    To skoro to "zwykłe skrzyżowanie", to czemu pod koniec się wyłamuje i
    jednak miga w prawo? Zasada jest prosta - jak migasz na końcu w prawo,
    to nie migasz na wjeździe i jeździe dookoła wyspy (chyba że z jakiś mało
    zrozumiałych powodów chcesz zmienić pas na bardziej lewy). Jak nie
    migasz na końcu w prawo, to znaczy że to żadne rondo tylko "rondo" i
    migasz jak na zwykłym skrzyżowaniu.

    > I czy zużycie migaczy i prądu jest tak duże, że należy je oszczędzać?

    Migasz sobie losowo i bez sensu, bo cie stać na prąd w aku?

    Shrek