  • 111. Data: 2019-05-06 11:31:01
    Temat: Re: Żółtawy obraz monitora
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-04 o 14:47, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    > w artykule <news:XnsAA44BD811563Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    > Miałem kiedyś stary monitor mono, który służył za woła roboczego.
    > Wskutek częstego podłączania i odłączania wtyczka D-Sub tak się wyrobiła
    > z trapesu za owal, że dawało się ją podłączyć na odwrót.

    Jaki monitor? Hercules? MCGA? VGA? Jeszcze inny?
    DB15 ma asymetryczne piny, podobnie inne wtyczki typu DB.
    Inaczej (w sensie: myląc gniazda) można było podpinać monitory MultiSync
    z wejściami BNC, gdzie każda wtyczka (kabel) miała inną część sygnału,
    ale nie o tym piszesz.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 112. Data: 2019-05-06 12:54:27
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Andrzej P. Wozniak <u...@p...onet.pl.invalid> wrote:

    > Jak chcesz się pochwalić umiejętnością wyszukiwania,

    Co?

  • 113. Data: 2019-05-06 19:39:26
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Queequeg <q...@t...no1>
    w artykule <news:cee69e82-c226-49e8-8da2-2a50bbe9093b@trust.no1
    > pisze:

    > Co?

    Kogo.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

    *** MUSK TFUi WRUK ***
    (taki sobie napis na murze)

  • 114. Data: 2019-05-06 19:39:56
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Adam <a...@p...onet.pl>
    w artykule <news:qaousl$3p6$1$Adam@news.chmurka.net> pisze:

    > Jaki monitor? Hercules? MCGA? VGA? Jeszcze inny?

    Nie wierzysz, że to był monitor VGA? Też się dziwiłem.

    > DB15 ma asymetryczne piny, podobnie inne wtyczki typu DB.

    Nie napisałem, że takie podłączenie w ogóle zadziałało. W każdym razie
    monitor przeżył (chyba nawet kilka razy) dopychanie wtyczki mimo wygięcia
    jednej nóżki i zwarcia jej do osłony wtyczki. Dokręcania wtyczki nóżka
    mogłaby nie wytrzymać, a tak dała się naprostować i dalej jakoś działała.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 115. Data: 2019-05-06 20:19:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-06 o 19:39, Andrzej P. Wozniak pisze:
> [...]
    > wygięcia jednej nóżki i zwarcia jej do osłony wtyczki. Dokręcania
    > wtyczki nóżka mogłaby nie wytrzymać, a tak dała się naprostować i dalej

    A, o to biega.
    Już widziałem w życiu niejedne tego typu połączenia. Zarówno monitor
    podłączony do RG58 (i w połowie zakładu "Ło laboga, sieć nie działa")
    jak i drukarkowy RS podpięty pod jakieś stare złącze monitora, i USB
    wciśnięty do DP czy RJ45, albo telefon lub fax wpięty też do RJ45. Różne
    kombinacje, różne efekty.
    Łącznie z termicznymi: uparta sprzątaczka, pomimo, że miała zaraz przy
    drzwiach gniazdo prądowe dla siebie, to wchodziła pomiędzy meble,
    wypinała lodówkę i wtykała odkurzacz. Po skończonym odkurzaniu wyłączała
    odkurzacz i wtykała grzałkę do wody. Uparcie tak wykończyła trzy bodajże
    grzałki, nawet, pomimo późniejszego oznaczenia ich wtyczek na czerwono.
    Ale to był kliniczny przykład człowieka, który bardzo oszczędnie używał
    mózgu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 116. Data: 2019-05-06 22:57:44
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    > Kogo.

    Ale kogo?

  • 117. Data: 2019-05-10 20:48:06
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Queequeg <q...@t...no1>
    w artykule <news:f182cffb-7de4-4523-8bdb-fd8c9512cc6d@trust.no1
    > pisze:

    > Ale kogo?

    Kogo cytowałeś. Znajdź pełnoletnią wiadomość.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 118. Data: 2019-05-11 23:13:22
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-04-29 o 15:40, pueblo pisze:
    > Podłączonego przez hdmi do laptopa. Tyle wiem, bo nie mam dostępu
    > bezpośrednio.
    > Czy to może być wina kabla(jakiś najtańszy)?

    Nie wierzę aby cyfrowy sygnał dało się tak "inteligentnie" zakłócić
    jakością kabla. Moim zdaniem masz włączoną jakąś pseudo-kalibrację
    kolorów (zakładam, że o Windows mowa). Wyłącz to i będzie dobrze.

    Opcja B: w monitorze masz ustawiony taki właśnie kolor.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 119. Data: 2019-05-13 11:54:43

    Menu -> Color - >Temperature / Reset.
    Na wszelki wypadek można też zrobić całkowity reset ustawień monitora, np. Menu ->
    Preferences -> Monitor Reset.

    -----

  • 120. Data: 2019-05-16 22:26:29
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    > Kogo cytowałeś. Znajdź pełnoletnią wiadomość.

    Ale po co? Nadal nie rozumiem, do czego dążysz.