  • 101. Data: 2019-05-05 09:53:07
    Temat: Re: Żółtawy obraz monitora
    Od: ń <k...@t...sie>

    To chyba jakaś kobita pisała.
    Faceci stosują te niebieskie i mają od razu.
    No niestety za markowe niebieskie trzeba zapłacić.
    Inni wolą z konopii.
    BTW "konopii" to wyraz nieznany słownikowi MS, więc tak naprawdę żadnej filipiki nie
    ma, jak czegoś nie zna MS to to nie istnieje i
    basta.

    -----

  • 102. Data: 2019-05-05 09:57:35
    Od: ń <k...@t...sie>

    I dlatego prawdziwi audiofile obserwują muzykę oscyloskopem.
    O tyle wygodne, że do wykrycia różnicy pomiędzy goldem .97 a .997 wcale głośników a
    nawet słuchawek nie potrzeba.

    -----
    > Obserwacja to celowa czynność poznawania za pomocą dowolnego zmysłu.
    > Aby ułatwić lub umożliwić obserwację, można przedstawić sygnał w formie bardziej
    dogodnej, w tym jako obraz.

  • 103. Data: 2019-05-05 10:04:47
    Od: ń <k...@t...sie>

    Podobnie jak koszulę i buty.
    Masz dziewczynę?

    -----
    > wtedy można sobie pluć w brodę, że tak się przeinwestowało, bo można było kupić
    identycznie wyglądający na bazarze od Wietnamczyka

  • 104. Data: 2019-05-05 10:05:37
    Od: ń <k...@t...sie>

    Elementarne, Watsonie: poradzić się personelu.

    -----

  • 105. Data: 2019-05-05 10:14:21
    Od: ń <k...@t...sie>

    Na zbadaniu korelacji między kupowanymi gatunkiem kiełbasy i rodzajem kabli to chyba
    dałoby się niezły doktorat z beahawiorystyki
    zrobić ;-)

    Ja tam bym napisał do telewizji w prawie tych kabli, oni w tej telewizji wszystko
    wiedzą i na kablach musza się znać.
    Zależnie od poglądów politycznych napięci niech napiszą do Badziewiaków, neutralni do
    Kiepskich, a uziemieni do Mango.

    -----

  • 106. Data: 2019-05-05 10:25:05
    Od: ń <k...@t...sie>

    -----
    > NIC NIE USŁYSZY LUB NIC NIE ZOBACZY.
    > JEŚLI WSZYSTKO GRA I SYGNAŁ JEST POPRAWNY TO ZOBACZY OBRAZ I USŁYSZY DŹWIĘK, BIT DO
    BITU

  • 107. Data: 2019-05-05 10:26:50
    Od: ń <k...@t...sie>

    A co jest nie tak z USB-C?

    -----

  • 108. Data: 2019-05-05 11:23:01
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-05 o 09:53, ń pisze:
> [...]
    > BTW "konopii" to wyraz nieznany słownikowi MS, więc tak naprawdę żadnej
    > filipiki nie ma, jak czegoś nie zna MS to to nie istnieje i basta.

    Piłeś? Nie pisz ^^

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 109. Data: 2019-05-05 19:07:18
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Queequeg <q...@t...no1>
    w artykule <news:e7adc32f-4f39-4d8f-9f43-47499b2e31bd@trust.no1
    > pisze:

    > Nie doszukuj się sensu ani logiki w Animkowych postach.

    Nie ucz ojca dzieci robić.
    Jak chcesz się pochwalić umiejętnością wyszukiwania, zacytuj coś dwa razy
    starszego.

    --
    Pozdrawiam -- Andrzej P. Woźniak -- u...@p...onet.pl
    ; Subject: UWAGA WIRUS w listach od p.Andrzeja WOZNIAKA

  • 110. Data: 2019-05-05 22:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Czyli jak kupię w sklepie kabel analogowy, to po podłączeniu do
    > komputera nagle stanie się on kablem cyfrowym?*

    Tak!
    Wezmy na przykład taka wtyczke jak chinch.
    W zaleznosci od tego gdzie ja podłączysz, taki sygnał bedzie przesyłać:
    albo cyfrowy, albo analogowy. Wszystko zalezy gdzie ten kabel podłączysz.

    > No ale to przecież nie ja pisałem o "analogowym rodzaju kabli".
    >
    > *Tak, droczę się. No ale od czego jest usenet?

    Uff, bo juz sie martwiłem ze sie nie rozumeimy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.