    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.warszawa,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Date: Sun, 23 Nov 2014 08:16:55 +0100

    Witam,

    > Uważam, że warszawscy kierowcy powinni rozpocząć
    > zorganizowaną akcję przeciwko zwężaniu jezdni i stawianiu
    > dalszych słupków oraz powinni domagać się likwidacji tych
    > już stojących.

    Popelniasz dwa bledy:
    1. Sugerujesz, ze ludzie kieruja sie racjonalnymi wyborami
    2. Myslisz, ze kierowcy cokolwiek zrobia.
    Ide o zaklad, ze HGW wygra. Czemu? Ano dlatego:

    > Dotąd głosowałem na nią, ale teraz się zastanawiam.

    Nad czym tu sie k' zastanawiac? Sam ja wybierales, choc swoich pogladow
    nie ukrywala, wiadomo jakie ma podejscie do wielu spraw, jak probowala
    zrobic przekret jeszcze przed poprzednimi wyborami i co robila przez
    ostatnie lata, o czym duzo mozna by pisac. Wystarczy wspomniec o Galasie
    caly czas na swoim stanowisku.
    Nie zastanowilo Cie rowniez jak dojeżdza do swojej pracy.
    DC po wojnie niestety zawsze byla miasteczkiem pelnym czerwonych, wiec
    jak wspomnialem, jestem gotow sie zalozyc, ze wygra.

    > To żaden argument, że miasto już za to zapłaciło.
    > Powinni te koszty zwrócić ci, którzy podejmowali durne decyzje.

    Ty chyba w Polsce od niedawna, co?;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel Chorzempa