  • Data: 2020-03-08 10:57:36
    Temat: Re: Zrywane połączenie wifi w laptopie Dell D830
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-03-07 23:37, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:

    > Wzrokiem, miałem podobnie, jak jednej z antenek nie dopiąłem do zwrotnicy antenowej
    > Dellu E4300.

    Raczej malo prawdopodobne, szczegolnie ze pytajacy nie napisal ze dlubal
    sobie cos w laptopie. Za to przyczyny podawane przez innych piszacych sa
    prawdopodobne. Jeszcze od siebie dodam ze niektore drivery od Broadcoma
    potrafia wspierac jedynie "amerykanskie" kanaly WiFi wiec 1-11. I takie
    drivery czasem bywaly dostarczane rowniez jako oficjalne przez Della.
    Efekt najprosciej wychodzi przy braku widocznosci sieci ustawionej
    na kanal 13.
    Wiec mozna jeszcze sprobowac poszukac innych driverow.

    --

    memento lorem ipsum